Rezultatele cautarii dupa : "cool"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
Marti, 16 Iulie 2013
 Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.

 BT deschide cont pentru Bucurestiul Intreprinzator cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
Miercuri, 22 Iunie 2016
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
In urma aparitiei stirii AdPlayers, Burda Romania comunica vanzarea Cool Girl
Vineri, 10 Iulie 2009
 Adina Gheorghe, Marketing Manager la Burda Romania a motivat pentru AdPlayers ca vanzarea Cool Girl a venit ca urmare a intarzierii veniturilor din publicitate, fapt care a...
COOL GIRL: 210.000 de cititori
Miercuri, 05 Iulie 2006
Burda Romania spune ca Studiul National de Audienta confirma faptul ca revista COOL GIRL "este cea mai tare revista pentru fete din Romania!", editorului citand, in crestere, si audiente ale unor titluri precum Casa de Vacanta - 127.000, Copilul Meu 128.000, Perfect pentru casa mea -  81.000 si campiona grupului Practic in Bucatarie, cu 1.094.000 de cititori
Burda Romania a vandut lunarul Cool Girl
Joi, 09 Iulie 2009
 Cu un tiraj mediu de 37.252 de exemplare, lunarul ar fi fost vandut companiei G Publicatii - editorii Star, Zau si Soc - pentru o suma din 6 cifre, in euro 
Pepsi a îndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat în Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Mirela Iordache vine director de publicitate la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star)
Miercuri, 28 Iulie 2010
 Fosta directoare de vanzari de publicitate la Burda Romania, Mirela Iordache a fost numita de la inceputul lunii august Advertising Sales & Marketing Director la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star, Zau, Soc)
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Publicitate interzisa la tigari? Bugete de zeci de milioane de dolari incurajeaza “fumatul electronic.
Marti, 06 August 2013
 Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.

 

IQOS si McCann PR lanseaza o geanta in editie limitata, inspirata de noul dispozitiv
Joi, 16 Iulie 2020
 ,,Acest proiect este unul de suflet pentru mine si sunt foarte incantata de cum s-a transformat. De la ideea cool din prezentare, la munca echipei de creatie in detaliile implementarii si reactiile pe care le-am primit din comunitatea IQOS. Toate acestea sunt meritele intregii echipe McCann PR si a suportului...
Lansat de fondatorul Domo, supermarketul de jucarii Toyplex are identitatea creata de Brandient
Marti, 17 Februarie 2009
 Toyplex este proprietatea lui Lorand Szarvadi, om de afaceri cunoscut prin dezvoltarea lantului de retail cu electrocasnice Domo, proiect cu care dealtfel a fost initiata si colaborarea cu Brandient
“Fabrica de radio” de 12 ani
Vineri, 15 Aprilie 2005
La aniversare, ProFM relanseaza DEMOnstratia, conceptul ce isi propune sa lanseze si sa promoveze noi nume si hit-uri in muzica
Burda a vandut Autoshow la Presworks (Star, Soc, Zau)
Miercuri, 16 Decembrie 2009
 Adina Gheorghe Director de Marketing la Burda Romania a motivat decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate, dar si de consolidarea celorlalte categorii de publishing
Juicy Fruit Squish (Wrigley), de Graffiti BBDO
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
Inoveo organizeaza concursul de branding in valoare de 10.000 de euro Brandathlon 2016
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Viral Samsung semnat de Odyssey
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

Grey Worldwide face ClickNet Start
Luni, 15 August 2005
Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
1 2 3 4 »