Lansat de fondatorul Domo, supermarketul de jucarii Toyplex are identitatea creata de Brandient
Marti, 17 Februarie 2009

 (AdPlayers.ro, Irian Toma)

Brandient a creat strategia impreuna cu identitatea verbala si vizuala pentru supermarketul de jucarii Toyplex, se anunta intr-o comunicare a agentiei de strategie de brand condusa de Aneta Bogdan. Toyplex este proprietatea lui Lorand Szarvadi, om de afaceri cunoscut prin dezvoltarea lantului de retail cu electrocasnice Domo, proiect cu care dealtfel a fost initiata si colaborarea cu Brandient, dupa care a continuat si colaborarea pentru supermarket de jucarii.

Potrivit informarii Brandient, identitatea vizuala dezvolta un limbaj familiar atat copiilor, cat si adolescentilor, axat pe personaje prietenoase si jucause, care devin avataruri reprezentative ale spriritului Toyplex, un brand “cool”, in pas cu trendurile contemporane internationale din acest domeniu de retail.

Autorii proiectului spun ca Brandient a creat pentru Toyplex si sistemul de comunicare a brandului, sloganul, elementele de signalistica, printre care si totemul plasat in afara magazinului. Identitatea grafica Toyplex este semnata de Alin Tamasan, Senior Designer Brandient, iar implementarile sunt realizate de Eugen Erhan, Designer Brandient.

PUBLICITATE: