In urma aparitiei stirii AdPlayers, Burda Romania comunica vanzarea Cool Girl
Vineri, 10 Iulie 2009

 
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Burda Romania a comunicat astazi vanzarea Cool Girl, in urma aparitiei stirii in AdPlayers, dupa cum a afirmat in aceasta dupa amiaza Adina Gheorghe, Marketing Manager al Burda Romania, editorul publicatiei.

„In urma aparitiei stirii (de vanzare n.r) in AdPlayers, si a unor telefoane din piata in care ne-au fost solicitate detalii suplimentare, ne-am sfatuit cu partenerii nostri de la G Publicatii (Presworks Romania) si am decis sa comunicam astazi finalizarea procesului de vanzare a publicatiei in aceste zile”, a afirmat Adina Gheorghe, pentru AdPlayers, in urma cu o ora. 

Anuntul Burda Romania a venit in a doua parte a zilei de astazi, 10 iulie, dupa aproape 8 ore de la expedierea pe e-mail catre abonati a Alertei AdPlayers, in care era comunicata vanzarea revistei Cool Girl catre G Publicatii, editoriul publicatiilor Star, Soc si Zau..

Intrebata care au fost motivele vanzarii revistei, Gheorghe a afirmat ca principalul motiv este intarzierea veniturilor din publicitate, fapt care a determinat conducerea companiei sa pastreze revista si echipa publicatiei prin vanzarea acesteia unei companii care sa poata sustine revista in momentul in care bugetele din publicitate intarzie sa apara. Adina Gheorghe a mai precizat pentru AdPlayers ca veniturile revistei provin in proportie de 45% din circulatie si 55% din publicitate.

Oficialul de marketing a evitat sa dezvaluie insa valoarea pentru care a fost facuta vanzarea publicatiei lunare. Burda Romania va continua sa reprezinte si in perioada urmatoare Cool Girl pe piata de publicitate.


PUBLICITATE: