Rezultatele cautarii dupa : "beau"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
Plecare dupa 7 ani la revistele achizitionate de Burda. Ruxandra Chiurtu paraseste marketingul editorului.
Joi, 24 Aprilie 2014
 In ultimii sapte ani, Chiurtu s-a ocupat de National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Bucataria de Azi, Mamica de Azi, Miresici, Mami si Beau Monde.
Sanoma Hearst Romania scoate Cosmopolitan Magic
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Cum e mai bine, Moarte? DA sau NU la Referendum?
Vineri, 27 Iulie 2012
In intelepciunea lor, Parintii Bisericii spun ca atunci cand vrei sa faci ceva, e bine sa-ti intrebi Moartea daca e bine. “E bine, Moarte, sa fac cutare sau cutare? Iar omul trebuie sa aleaga vazand daca, facand una sau alta, isi cheama mai degraba moartea sau o mai trimite o vreme de la el. E bine, Moarte, sa beau? Sa mananc asta, sau asta?...
'Va bagati' la un pitch cu Iveco?
Luni, 25 Aprilie 2005
Incantati presupunem de campania cu grupul prietenilor care beau Golden Brau, reprezentantii Iveco anunta o licitatie printr-un sfert de pagina in presa centrala
FHM se autopozitioneaza ‚cea mai vanduta revista pentru barbati din Romania’
Joi, 27 Martie 2008
Conform editorilor, FHM a inregistrat anul trecut o medie lunara a vanzarilor de 20.343 de exemplare depasind titluri cum sunt Playboy, Men's Health sau Maxim.
FHM a pus-o pe Andreea Banica sa cante la saxofon si la chitara
Luni, 03 Martie 2008

Vedeta a acceptat propunerea echipei editoriale FHM de a poza „imbracata” doar de o chitara, pe una dintre coperti, si de un saxofon pe cealalta

FHM anunta vanzari mai mari decat Playboy (+60%), Men’s Health (+96%) si Maxim (+193%)
Marti, 24 Martie 2009
 Potrivit reprezentantilor Sanoma Hearst Romania, editorul publicatiei, revista de lifestyle masculin a vandut  in semestrul II din 2008 in medie un numar de 18.464 exemplare
Media Tohani, la Imager
Vineri, 28 Martie 2008
Potrivit lui Paul Gusa (foto), New Business Manager Imager, agentia a implementat campania media pentru noul brand Sange de Taur, aflata in plina desfasurare pe mai multe canale TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit
Marie Claire - pe piata romaneasca, din aprilie
Joi, 20 Martie 2008

“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania

Noul Sales Director al Sanoma Hearst este Alexandru Dona, fost The Money Channel si Telesport
Vineri, 06 Noiembrie 2009
 Dona ii va prelua atributiile lui Cezar Burlan, si va coordona vazarile pentru 17 reviste si 12 site-uri ale companiei
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
Style Radar: o noua emisiune de weekend la KANAL D
Luni, 14 Aprilie 2008
Show-ul va fi gazduit de Sylvia (ex. Asia) si de Christian Stan, iar Lala (fosta componenta a trupei TNT) se va ocupa de rubrica de “Cooking”
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
National Geographic a vandut publicitate de 70.000 lei, in Viata Salbatica
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Cezar Burlan pleaca de la Sanoma Hearst Romania
Joi, 22 Octombrie 2009
 Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan,...
ADOR 2009: Au fost si lucrari gandite special pentru festivaluri Tuluca & Tripsa, Propaganda
Marti, 15 Septembrie 2009
 Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (4 trofee)
Esquire: „O revista pentru domnii adevarati din România”
Luni, 03 Septembrie 2007
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire - „o revista pentru domnii adevarati din România”, spune Radu Coman, redactor-sef ESQUIRE Romania, cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza
1 2 3 »