2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012

Skol (URBB), mai 2012: Papaya (Creatie), MEC Romania (media) si Golin Harris (PR).

Vezi spotul Skol

 (adplayers, Iulian Toma) Skol investeste 2 milioane de euro in noua campanie de imagine, potrivit reprezentantilor URBB. Cu o creatie si strategie semnate de Papaya, noua comunicare Skol este de derulata in media de Mediaedge:cia (MEC) Romania, iar contul de PR este administrat de GolinHarris. Campania a inceput deja din luna mai si va fi difuzata pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru print, outdoor si on-line.

Autorii, despre noua campanie:

Robert Tiderle, Creative Director Papaya: “Am dorit de la bun inceput sa cream un spatiu in care consumatorul sa se simta in largul sau, nu sa fie impuns la orice pas de cotoarele powerpoint-urilor cu diverse pozitionari din birourile de marketing sau ale agentiei. Un spatiu pe care orice barbat care bea o bere cu amicii lui sa il recunoasca, ca fiind benefic pentru el, in primul rand, nu pentru brandul de bere comandat. Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“

„Pentru ca ii cunoastem foarte bine pe barbatii care beau Skol si pentru ca le intelegem nevoile, am creat Skol Land, un concept unic care indeamna la relaxare si la reintarirea statutului « de barbat ». Desi Skol Land pare a fi doar o stare de spirit care prinde viata odata cu fiecare sticla de Skol ce se deschide, noi il vom crea si in realitate. Urmariti cu atentie brand-ul Skol in perioada urmatoare si veti afla toate detaliile.”, declara Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing URBB.

„Skol Land este un spatiu unic, creat doar pentru barbati, unde acestia vin sa alunge stresul si sa se relaxeze. Spotul TV face un tur al acestui spatiu prin ochii personajului principal care descopera una cate una punctele de atractie din Skol Land, fiecare reprezentand o metoda de relaxare si distractie coborata din fanteziile oricarui barbat”, ne spune Anca Aldea, Senior Brand Manager Skol. 

Echipa completa care a dezvoltat campania:

- URBB: Doron Zilberstein – Vice-Presedinte Marketing, Anca Aldea – Senior Brand Manager, Georgiana Sima – Junior Brand Manager

- Papaya Advertising (creatie si strategie): Robert Tiderle, Petru Cuciuc, Andrada Sas, Adrian Gaganciuc; Client Service: Ramona Sima, Andreea Balta

- casa de productie: Family Film

- fotograf: Dan Samoila

- MediaEdge:cia (MEC) Romania (media): Mihaela Stancescu, Catalin Zaharia, Mihaela Antonescu

- din partea GolinHarris: Alina Popa – Manager Consumer Division, Valeriu Ispir – Digital Manager, Anca Scarlat – Media Associate, Diana Bucuroiu - Associate Community Manager Consumer Division.

Mai mult despre Papaya, GolinHarris

Mai mult in Licitatii, Conturi



PUBLICITATE: