ADOR 2009: "Au fost si lucrari gandite special pentru festivaluri" Tuluca & Tripsa, Propaganda
Marti, 15 Septembrie 2009

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, Agentie participanta si premiata (4 trofee) la ADOR 2009 : 

Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda: „Un inceput bun. Cam firav insa, mai ales ca au lipsit niste agentii importante. Desi nu as vrea sa comentez pe acest subiect pentru ca este strict treaba lor. Evident ca nu poate fi bine pentru festival, dar vom vedea. Eu cred sincer ca fie nu au fost lucrari, fie ca lumea s-a strans la punga. Noi cel putin, am facut ceva economie la cafea ca sa inscriem lucrari la ADOR”.

Adrian Tuluca, Managing Director, Propaganda: „Ca vicepresedinte UAPR, pe vremea consultarilor pe tema organizarii ADOR, si eu, ca si alti colegi de-ai nostri, am depus toate eforturile ca acest festival sa se intample. Chiar daca toata industria a spus da in in acea vreme, trebuie spus ca de atunci si pana acum, cand a avut loc evenimentul, a trecut ceva vreme. O parte dintre agentii au avut probabil motivele lor pentru care au ales sa nu participe, insa, pentru cine le cunoaste, asta nu inseamna ca ele nu reprezinta si in continuare niste forte creative”.


Nivelul festivalului?

Tripsa: „Nivelul este acesta pe care l-am vazut. Suntem destul de jos fata de Oneshow, D&Ad, Cannes. Au fost si unele lucrari gandite special pentru festivaluri de publicitate, si cred ca numarul lor este inca destul de mare. Noi, cel putin, am avut ca obiectiv sa inscriem doar campanii relevante: Guerrilla BRD, Napolact si AdFel (Iqads). Per ansamblu suntem multumiti de ADOR 2009, pentru cat am muncit”.

Tuluca: Una peste alta este un inceput bun. Fiecare isi face business-ul cum crede de cuviinta si daca au fost colegi care nu au venit asta e alegerea lor. Unii beau cafea decofeinizata!”

Mai multe articole si opinii legate de editia din acest an a festivalului de publicitate, puteti citi pe seria de articole sub eticheta ADOR 2009Alte opinii legate de competitie sunt asteptate pe adresa de e-mail:


PUBLICITATE: