Plecare dupa 7 ani la revistele achizitionate de Burda. Ruxandra Chiurtu paraseste marketingul editorului.
Joi, 24 Aprilie 2014

adplayers. Iulian Toma

Dupa 7 ani la titlurile achizitionate de Burda, Ruxandra Chiurtu se desparte de editorul de reviste la sfarsitul lunii aprilie, potrivit unei informari trimise colaboratorilor companiei.

In ultimii sapte ani, Chiurtu s-a ocupat de proiecte de marketing & comunicare pentru revistele National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Bucataria de Azi, Mamica de Azi, Miresici, Mami si Beau Monde.

Desi o informare oficiala inca nu exista, este de asteptat ca sarcinile Ruxandrei Chiurtu sa fie preluate de colegii din departamentul de marketing si comunicare Burda Romania.

Pasionata nu doar de print ci si de online, Chiurtu este si autoarea unui blog de timp liber SPALIVINGBLOG.com

Mai mult in Oameni


PUBLICITATE: