Rezultatele cautarii dupa : "alcool"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Bergenbier pe ecrane cu Wild Christmas III
Joi, 06 Decembrie 2007
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
Bilant Alcohelp sustinut de Heineken: Peste 70.000 de persoane avizate de riscurile abuzului de alcool
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 Proiectul Alcohelp a informat peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool in cei 6 ani de activitate, potrivit unei informari trimise partenerilor de catre Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania, companie care sustine programului de responsabilitate sociala.
Unde beau adolescentii?
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Un producator roman personalizeaza gelul igienizant pentru companiile sau brandurile care il achizitioneaza
Miercuri, 27 Mai 2020
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de...
HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
Luni, 19 Iulie 2021
 La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara...
HEINEKEN Romania a lansat pe piata locala Birra Moretti® Zero
Joi, 03 Iunie 2021
 La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0...
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat în cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii României si IGP, premiaza în echipamente IT si gadget-uri în valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Badcat:Alcoolul nu te face mare
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
Transmisie Live si peste 17.000 de vizualizari in total pentru Conferinta Educatia incepe in uterul mamei
Joi, 22 Martie 2018
Organizata de Social Moms, conferinta a tratat cum impacteaza nutritia si emotiile mamei din perioada sarcina, sanatatea viitorului copil 
REDD’s Fresh (Ursus Breweries) se lanseaza cu Brands&Bears
Miercuri, 27 Februarie 2008

Dupa ce a avut in portofoliu o bere pentru barbati - Stejar, agentia de publicitate organizeaza joi, 28 februarie lansarea noii marci de bere de la Ursus Breweries, pentru femei

Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Labormed vrea 4 Mil. EUR din produse fitoterapeutice
Joi, 04 Martie 2010
 Pe o piata a produselor naturiste estimata anul trecut de Visionwise Daedalus Millward Brown la 117 Mil. EUR, producatorul de medicamente vrea sa obtina pozitia de lider in...
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
Termen limita in licitatie Unicef. Buget: 100.000 $. 19 iunie confirmarea participarii, 3 iulie, propunerea.
Vineri, 19 Iunie 2015
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org, unicef.ro )
URSUS Breweries intra in barlogul Brands&Bears
Luni, 19 Decembrie 2005
Sub sloganul "Stejar. De esenta tare", agentia de publicitate lanseaza Stejar Strong Beer
Un prieten AdPlayers are nevoie de donatori de sange
Luni, 19 Iulie 2010
Indiferent ce grupa de sange ai, Alina (0728.111.794) asteapta telefonul tau ca sa te indrume cum sa ajungi, pentru ca mama ei, Ileana Ciulic, sa poata fi salvata. Recoltarea...
Stirile ProTV: 1 din 4 romani s-au uitat la campania Fara parinti, fara viitor
Joi, 28 Iulie 2016
 Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
Politia sprijina fiecare campanie impotriva alcoolului la volan
Vineri, 07 Decembrie 2007
Marian Motoc (foto), Seful Brigazii de Politie Rutiera din Bucuresti a afirmat pentru AdPlayers ca dat fiind faptul ca orice buget ar fi prea mic pentru a promova lupta impotriva alcoolului la volan, Politia asteapta oricate propuneri din partea celor care vor sa sustina astfel de campanii
1 2 3 »