Rezultatele cautarii dupa : "piata media"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 25 Februarie 2025
											
											 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.
Luni, 02 Septembrie 2024
											
											 Elevi ai Colegiului National „Gheorghe Lazar” au explorat si experimentat modul in care tehnologia de varf poate imbunatati cercetarea arheologica
										Luni, 01 Aprilie 2024
											
											 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
										Miercuri, 07 Iunie 2023
											
											 „Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
										Marti, 07 Martie 2023
											
											 „Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
										Marti, 20 Decembrie 2022
											
											 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
										Luni, 05 Septembrie 2022
											
											 Grupul de comunicare de marketing Dentsu Romania isi largeste echipa de conducere, preluand de asemenea contul de media al Vodafone de pe piata locala si nu numai. Radoslav Nedelchev va avea atributii extinse ca nou Country Manager pentru Romania, iar Marian Petcu, fost executiv in cadrul GroupM, se alatura Dentsu...
										Luni, 20 Iunie 2022
											
											 Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
										Miercuri, 11 Mai 2022
											
											 Cu o experienta de peste 20 ani in piata de media, Ecaterina Matei si-a inceput cariera in cercetare de piata si vanzari de publicitate la Prima TV. Ulterior preluarii Prima TV de catre grupul european ProSiebenSat.1 Media, Ecaterina a promovat rapid la rolul de director de vanzari media, iar in ultimii sase ani a...
										Marti, 21 Septembrie 2021
											
											Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH  ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
										Marti, 07 Septembrie 2021
											
											 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
										Miercuri, 26 Mai 2021
											
											Oana Padure, CEO, Wavemaker Romania: ,,Ne simtim privilegiati deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare si ne va ajuta sa le oferim partenerilor...
Miercuri, 24 Martie 2021
											
											 OMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat segmentului de new business pe piata de media, pentru anul 2020. Raportul reflecta realitatea competitiva si alerta din piata locala de media, cu un total al bugetelor licitate de 188 mil USD, valoare ce plaseaza piata din Romania pe locul 19 la nivel...
										Vineri, 26 Februarie 2021
											
											 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
										Miercuri, 30 Septembrie 2020
											
											 Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, GroupM este desemnat grupul de media numarul 1 pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 3.7...
										Luni, 11 Mai 2020
											
											Catalin Gaitanaru preia responsabilitatile detinute anterior de Clara Berindean, CEO Mindshare in ultimii trei ani.
										Vineri, 21 Februarie 2020
											
											 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
										Marti, 23 Iulie 2019
											
											 Potrivit Global Records, muzica romaneasca este la fel de apreciata si ajunge sa aiba acelasi numar de play-uri ca cea de afara, iar hituri semnate de artisti precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domina playlistul posturilor de radio alaturi de piese internationale.
										Vineri, 19 Iulie 2019
											
											Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
										Marti, 25 Iunie 2019
											
											Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								















