Schimbari la varful Dentsu Romania, care a preluat media Vodafone. Radoslav Nedelchev, atributii extinse de nou Country Manager. Fost GroupM, Marian Petcu, nou Group Client Partner, Dentsu.
Luni, 05 Septembrie 2022


Radoslav Nedelchev, atributii extinse in calitate de nou Country Manager. 

Grupul de comunicare de marketing Dentsu Romania isi largeste echipa de conducere, preluand de asemenea contul de media al Vodafone de pe piata locala si nu numai. Radoslav Nedelchev va avea atributii extinse ca nou Country Manager pentru Romania, iar Marian Petcu, fost executiv in cadrul GroupM, se alatura Dentsu pe pozitia de Group Client Partner.

AdPlayers. info

Grupul de comunicare de marketing dentsu Romania isi largeste echipa de conducere, preluand de asemenea contul de media al Vodafone de pe piata locala si nu numai, anunta compania.

Potrivit informarii, Radoslav Nedelchev va avea atributii extinse in calitate de nou Country Manager pentru Romania, iar Marian Petcu, fost executiv in cadrul GroupM, se alatura dentsu pe pozitia de Group Client Partner si va ocupa in paralel o noua functie in cadrul grupului, cea de Director Regional de Strategie pentru Europa de Sud-Est.

Grupul de comunicare de marketing dentsu anunta desemnarea lui Radoslav Nedelchev pe pozitia de Country Manager pentru Romania, acesta urmand sa isi pastreze in acelasi timp pozitiile de COO si Chief Client Officer pentru dentsu Southeast Europe.

De asemenea, Marian Petcu se va alatura echipei de conducere a operatiunilor dentsu din Romania, in calitate de Group Client Partner. In plus, acesta va prelua un nou rol in cadrul organizatiei, cel de director regional de strategie pentru pietele sud-est europene. Inainte de a se alatura dentsu, Marian a lucrat in cadrul GroupM.

Cele doua noi numiri urmeaza unei perioade de dezvoltare a businessului Dentsu la nivel regional si international, un exemplu recent fiind castigarea contului de media Vodafone la nivel international, unul dintre cele mai mari de pe piata. Alaturi de echipa sa de management, Radoslav Nedelchev are misiunea de a obiectivul ambitios de a duce grupul pe pozitia de lider al pietei de media din Romania.

„Incepem astfel o noua calatorie, inspirata de cei peste 120 de ani de istorie ai agentiei noastre si de cele peste doua decenii de activitate pe piata din Romania”, spune Nedelchev. „dentsu isi propune sa fie cea mai integrata si mai inovatoare companie de solutii de marketing din Romania, construita pentru a face fata provocarilor viitorului, gratie unor atuurile competitive fara echivalent pe piata, cum sunt datele si instrumentele noastre proprietare precum si oferta integrata creativa si de media.”

„La nivelul operatiunilor regionale ale dentsu CEE, vedem un mare potential de crestere pentru piata din Romania, una deosebit de importanta pentru clientii nostri. Anul viitor, Romania va fi pentru noi principalul punct de interes in regiune”, afirma S?awomir St?pniewski, CEO al dentsu pentru regiunea Europei Centrale si de Est. „Radoslav are experienta in implementarea cu succes al managementului schimbarii pe piata din Croatia si, prin urmare, sunt convins ca el este persoana potrivita pentru a dirija procesele de schimbare in businessul nostru din Romania.”

„Deoarece rolul de director de strategie este unul de nivel regional, decizia de a ma alatura unui grup puternic precum dentsu a fost una foarte usoara”, a adaugat Marian Petcu. „Sunt incantat sa pot pune in valoare puternicele instrumente globale si datele pe care dentsu le detine pe piata locala, pentru a dezvolta businessurile extraordinare ale clientilor nostri din Romania.”

Schimbarile produse la nivelul echipei de conducere a operatiunilor dentsu din Romania au inclus anterior nominalizarea lui Marius Tianu in functia de Creative Director si cooptarea Velimirei Petrova pe pozitia de Group Trading Director.

Parte a grupului dentsu, Dentsu International opereaza sub sase branduri de top - Carat, dentsu X, iProspect, Dentsu Creative si Merkle , toate fiind sustinute de divizii de specialitate si servicii scalabile. In Europa de Sud-Est, Dentsu este prezent cu brandurile Carat, dentsu X, iProspect si Dentsu Creative, precum si prin diviziile sale specializate pentru clienti, dispunand de o forta de peste 300 de profesionisti care activeaza pe 10 piete: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia si Romania.

Mai mult in Business, Licitatii, Telecom,


PUBLICITATE: