48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021

 

Credit. Pepsi / Doritos / vimeo

Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de campanii FMCG exploatate in AdColony a evidentiat rate de engagement excelente, de aproximativ 25%, in activarile fun, de tip joc interactiv, ale brandurilor”

AdPlayers. info

In Romania, 48,6% dintre userii de internet, copii si adulti deopotriva, petrec zilnic zeci de minute, chiar peste o ora, jucandu-se, cu scopul principal de a se distra sau relaxa, dar si pentru a-si antrena mintea.

Chiar daca anumite tendinte au inceput sa isi faca aparitia inca din perioada pre-pandemie, noua realitate a “fortat mainile” tuturor si a accelerat schimbarile care se anuntau: mutarea catre digital, adoptarea tehnologiei, dar si interactivitatea.

Faptul ca jocurile pe mobil reprezinta un teritoriu aflat in plina expansiune, nu mai este niciun secret. Oamenii de creatie sunt deja permanent conectati la tendinte emergente si noi obiceiuri, pentru a gasi noi metode de publicitate, ancorate in realitatea consumatorului.

Cadrul conturat de obiceiurile consumatorilor romani, dar si de cele doua tendinte din ce in ce mai prezente in viata brandurilor – gamification & comunicarea beneficiilor produselor contextual, intr-un mod cat mai relevant pentru consumatori, ofera o oportunitate perfecta marketerilor care inteleg importanta conectarii cu consumatorii lor.

Campania Doritos – nota interactiva cu spotul international

Doritos, cel mai puternic brand de tortilla chips din lume, a decis sa puna in valoare expertiza si afinitatea deja existente pentru acest teritoriu al jocurilor pe mobil si sa adauge o nota interactiva spotului lor international. Astfel, a fost inclusa in planul de comunicare si o componenta de gaming, cu atat mai mult cu cat 73,6% dintre tinerii cu varsta cuprinsa intre 16-35 ani (vizati de Doritos in aceasta campanie) folosesc smartphone-ul ca device pentru jocuri.

Httpool Romania, partener exclusiv al AdColony, una dintre cele mai mari retele de mobile advertising din lume (ca numar de aplicatii inscrise) si principala platforma care ofera ad-uri video full screen initiate de utilizator in cadrul jocurilor pe mobil, a fost partenerul campaniei in care aceste ad-uri sunt asociate cu sentimente pozitive, intrucat vizualizarea lor ofera bonusuri in joc.

„Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de campanii FMCG exploatate in AdColony a evidentiat rate de engagement excelente, de aproximativ 25%, in activarile fun, de tip joc interactiv, ale brandurilor”, a declarat Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead.

Campania a presupus implementarea sub forma de joc a celui mai ofertant format al AdColony, Gamification End Card-ul, experienta customizabila care vine in completarea ad-ului, si care, prin interactiunea oferita, aduce numeroase oportunitati.

Jocul, aici: https://vimeo.com/538658927/4cf07e9e13 ]

End card-ul nu numai ca imbogateste in mod nativ experienta pe mobil, dar, de asemenea, poate ajuta un marketer sa inteleaga mai bine perceptia consumatorilor asupra brandului, sa exemplifice interactiv beneficiile si utilizarea corecta a produselor, adresand astfel mai multe potentiale obiective de business si comunicare.

Jocul a fost dezvoltat de echipa AdColony prin intermediul OMD Romania si Httpool Romania, partener exclusiv in Romania al AdColony, iar pentru un reach extins acesta a fost implementat si pe site-ul Doritos - www.doritos.ro

Doritos, la peste 1.1 milioane de utilizatori. Engagement 9 din 10. Campania, in cifre

Potrivit HTTPool, prin ecosistemul AdColony, Doritos a reusit sa ajunga la peste 1.1 milioane de utilizatori, iar din punct de vedere al engagementului, campania s-a bucurat de un real succes: aproape 9 din 10 useri au urmarit spotul video pana la final, iar jumatate din acestia au interactionat cu jocul, experienta fiind astfel prelungita in medie cu peste 11 secunde (15% peste benchmark).

In timpul campaniei s-a derulat un brand lift study realizat cu ajutorul Nielsen, care a demonstrat succesul campaniei (peste 108% ad recall) si beneficiile acestui format.

„Suntem incantati ca experienta de gaming creata alaturi de partenerii nostri Httpool & AdColony, a fost scalabila pe targetul Doritos. A avut un nivel de interactivitate ridicat, peste benchmarks si, mai mult de atat, a avut un impact impresionant pe toti indicatorii de brand – ad recall, brand favorability si purchase intent”, a declarat Vlad Vladescu Sr. Digital & Media Manager / Sr. BM Doritos.

Platforma AdColony, prezenta pe piata de digital advertising din Romania din anul 2020 si reprezentata exclusiv de Httpool, este optiunea ideala pentru marketerii care, pe langa atingerea obiectivelor de awareness din planul de comunicare, isi doresc si sa captiveze audienta intr-un mod unic, fun si memorabil.

O companie parte din Aleph Holding, Httpool reprezinta platformele digitale globale in Europa si Asia. Httpool sustine cresterea acestor platforme si ii ajuta pe advertiserii locali din peste 30 de tari sa obtina rezultate excelente in campaniile lor.

Bazandu-se pe propriile tehnologii de performanta in publicitatea digitala, dar si pe specialisti de top si expertiza locala, Httpool ii ajuta pe advertiseri sa se conecteze cu audientele lor si sa-si imbunatateasca permanent indicatorii de performanta.

Platforme globale de top, precum Twitter, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat si Warner Music au ales Httpool ca partener exclusiv de vanzare a solutiilor de publicitate in piete din Europa si Asia.

Httpool are sediul central in UK si birouri in Austria, Elvetia, Rusia, India, Hong Kong, Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Republica Ceha, Croatia, Grecia, Ungaria, Macedonia, Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Norvegia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Indonezia, Cambodgia, Laos, Myanmar, Malaysia si Bangladesh.

Mai mult detalii pe https://www.httpool.com/

Mai mult in Digital, Campanii, Interactive, Regii Media


PUBLICITATE: