Studiu in piata de media 2020: Numarul 1 pe licitatii noi castigate global si local: GroupM a atras 3.7 Mld. USD new business mondial si 12,6 Mil. USD local
Miercuri, 30 Septembrie 2020

 

Studiu in piata de media 2020: Numarul 1 pe licitatii noi castigate global si local: GroupM a atras 3.7 Mld USD new business mondial, respective 12,6 mil. pe piata locala.

Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, GroupM este desemnat grupul de media numarul 1 pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 3.7 miliarde USD. 

AdPlayers. info

COMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat pietei de media pentru prima jumatate a anului 2020 - “New Business Barometer for H1 2020”.

Global - performante de new business si retentie de 3.7 miliarde USD.

Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, GroupM este desemnat grupul de media numarul 1 pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 3.7 miliarde USD.

“In contextul actual este un rezultat care ne aduce o dubla bucurie. Pe de o parte, suntem bucurosi pentru ca este o validare a muncii echipelor noastre, iar pe de alta parte, ne bucuram ca putem sa vorbim si despre semnale pozitive in industrie” spune Marian Petcu (foto), Growth Lead GroupM.

,,De la inceputul pandemiei ne-am mobilizat sa ramanem aproape de clientii nostri, cu toata expertiza, suportul si energia si sa ne pastram ambitia de a face new business, in ciuda situatiei actuale. Cu atat mai mult cu cat toate studiile noastre interne ne-au aratat ca, in timpuri de criza, consumatorii se asteapta ca brandurile sa comunice si sa ramana active si relevante” adauga oficialul local GroupM.

Local - valoarea totala a licitatiilor castigate este de 12.6 milioane USD.

Potrivit studiului, GroupM Romania a reusit performanta de a se clasa pe primul loc pe piata locala, prin retentii foarte valoroase si prin castigarea de noi parteneri care au decis sa aleaga solutiile de comunicare propuse de agentiile din grup. Conform raportului, valoarea totala a licitatiilor castigate este de 12.6 milioane USD.

GroupM este lider-ul global de management al investitiilor in media, care gestioneaza peste 50 miliarde USD in investitii anuale de media, prin intermediul agentiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX si Xaxis. GroupM creeaza reale avantaje competitive pentru clientii sai prin intermediul specialistilor din intreaga lume, oferind informatii valoroase despre tendintele pietei cu privire la comportamentul consumatorilor si diverse platforme de media, expertiza de trading, market-leading brand-safe media, solutii tehnologice, continut si multe altele. 

Mai mult in Business, Cercetare, Research


PUBLICITATE: