Marketing Director nou la PepsiCo pe divizia Snacks
 Alina Imbrea, fost  Senior Marketing Manager Snacks, PepsiCo East Balkans, este promovata in functia de Marketing Director Snacks, PepsiCo Greater Balkans
Ascultati de 1,4 Milioane, pentru emisiuni de familie
 La 9 ani de radio impliniti de Mos Niculae, Itsy Bitsy FM a atras o audienta de familie de 1,4 milioane de persoane, potrivit unui studiu D&D Research
Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public comercial
 Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
 Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde  
Noi clienti de publicitate atrasi de familie la Itsy Bitsy
 Nadia Tataru, directoarea postului, a declarat pentru adplayers ca printre clientii atrasi de largirea audientei la publicul de familie se numara Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film,  
Start in competitia celor mai tari afaceri HORECA: Premiile Food & Bar
 Cele mai bune afaceri din Horeca vor fi premiate in 14 sectiuni de concurs: restaurante, companii de catering si de delivery, pub-uri si baruri, cluburi, cafenele si ceainarii, patiserii, cofetarii, brutarii, precum si unitati cu servire rapida (QSR).  
Academia Catavencu reapare dupa o pauza de 2 luni. Echipa noua si periodicitate la 2 saptamani.
Pe piata din 15 septembrie, Academia Catavencu reapare dupa o pauza de doua luni, cu o echipa de "academicieni noi" care vor scoate o revista la doua saptamani.
Alexandras Cesnavicius, CEO, PRO TV SA: Ordonanta de Urgenta nu a afectat publicitatea Pro TV
 Intr-o piata de media romaneasca aproximata de adplayers la 280-300 Milioane EUR, specialistii de media estimeaza ca televiziunea detine intre 180-200 Milioane de euro din totalul bugetelor de media, iar posturile detinute de Pro TV SA atrag aproximativ 80-90 Milioane de euro(45-50%). Posturile din trustul Intact sunt creditate cu 25% din cota de piata, restul de 25-30% fiind impartit intre celelalte statii TV. 
ActiveWatch se solidarizeaza cu jurnalistul Catalin Tolontan
  „Constatam cu ingrijorare ca vocile independente si nepartizane devin, indeobste in perioadele electorale, tinte ale unor incercari de decredibilizare lipsite de scrupule, intr-un razboi mediatic dominat de interesele de grup ale unor actori politici”, precizeaza ActiveWatch.
Publisher si Director Editorial, Radu Coman paraseste Burda Media
Experienta lui Coman numara produse de la Publishing -  Men Cluster (Esquire, Men’s Health, auto motor si sport, FHM) si Travel Cluster (National Geographic, NG Traveler)  la Custom Media -  Mall Inclusive (Anchor Grup), Styler (Baneasa Mall) si alti clienti 
 
PUBLICITATE: