Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Cu 400 de IP-uri abonate la Revista Piata Premium, editorul tinteste cateva mii de terminale legate la sectiunea cu plata a publicatiei online.
Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%), reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.
UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele industriei de publicitate
Avand ca punct de plecare o cercetare GSP ce are ca subiect violenta mesajelor in media, Catalin Tolontan vine la ICEEfest 2015 sa prezinte concluziile studiului privind violenta verbala si solutiile pentru reducerea urii pe Internet, in cadrul initiativei ”Less hate, more speech”.
Difuzata in intervalele de emisie dedicate parintilor, din 18 mai, la orele 10:40 si 16:40, “Pretuieste viata” este realizata atat pe radio cat si in format audiovizual digital
5 furnizori de digital exclusiv - Google, Facebook, Baidu, Yahoo si Microsoft, care au generat 71 Miliarde USD in venituri media, ceea ce reprezinta 68% din tot consumul global de publicitate la nivel mondial, potrivit Top 30 Global Media Owners oferit de ZenithOptimedia, din care face parte si Zenith Romania.
Extinsa si la nivel rural, cercetarea releva ca 65% dintre utilizatori provin din mediu urban si 35% din mediul rural.
Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:














