Publicitatea adresata femeilor s-a dublat la Itsy Bitsy
 "62 % dintre ascultatorii adulti Itsy Bitsy sunt femei si aproximativ 70 % dintre acestea au copii mai mici de 10 ani” a mai spus pentru adplayers Nadia Tataru, Director General al postului de radio
Vandalizarea a invins marele general francez. Publicitatea in Piata Charles de Gaulle.
  Vandalizarea a invins publicitatea. Parol! Si nu oriunde, ci chiar in piata marelui general francez Charles De Gaulle. 
TNT vine in Romania, dupa repozitionarea TCM
 Brandul pilot de divertisment al Turner Broadcasting System va fi disponibil in Romania din 6 octombrie
Cum s-au dat ziarele in trimestrul al-II-lea? BRAT a publicat cifrele de difuzare.
  Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
Panourile ilegale ar putea fi demolate si fara bani! Firmele de "fier vechi" le dau jos GRATUIT!
 „Demolarea panourilor ilegale se poate face si gratuit” ne-a scris, din propria experienta, managerul unei companii de publicitate outdoor cu o retea de cateva sute de panouri amplasate la nivel national!  
TVR transmite live Festivalul "George Enescu" pe noul enescu.tvr.ro
 Televiziunea Romana a lansat pe, 19 august, la 134 de ani de la nasterea lui George Enescu, site-ul www.enescu.tvr.ro, dedicat exclusiv celui mai important eveniment cultural al anului, Festivalului International George Enescu.  
Publicitatea stradala la control. Panourile ilegale se dau jos cu milioane de euro!
 Incepand din luna noiembrie, noua lege a  publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.
DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
 Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online,  Rockzone.ro are in prezent o medie de 3000 de ascultatori pe zi, grupati in marile zone urbane ale Romaniei 
Crestere pe publicul comercial la televiziunile Intact
  Televiziunile Intact Media Group au inregistrat, in primele sapte luni ale anului, cresteri de audienta importante pe mai multe intervalele orare, inclusiv pe publicul comercial (18-49, urban) si sunt lider de audienta pe intervale orare cheie, se arata intr-o comunicare publica Intact
ZenithOptimedia: Consumul online video va creste cu pana la 23.3% in 2015 si cu 19.8% in 2016
  Consumul zilnic de continut online video va creste cu pana la 23.3% in 2015 si cu 19.8% in 2016, potrivit previziunilor Online Video Forecast, cel mai recent raport al retelei ZenithOptimedia ( din care face parte Zenith Romania) in colaborare cu Newcast, divizia sa globala de branded content.
 
PUBLICITATE: