UNIFUN Radio lucra fara bani in ianuarie '90. Publicitatea nu exista.
 Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Romania . In urma unui parteneriat cu Universitatea din Bucuresti, cateva echipamente de emisie donate de FUN Radio din Franta traversasera Europa pe fundalul evenimentelor din decembrie ‘89 pentru a deschide un post in Romania
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Publicitatea video pe Facebook ar putea atrage intre 500 mii si 1 Mil. EUR din Romania
 Reteaua de socializare da start vanzarii reclamelor video din 19 decembrie  si tinteste o bucata din imensa placinta a publicitatii TV evaluata mondial la peste 60 Miliarde USD
+3% la TV si minim +10% la online. Zenith despre piata de media din Romania:
 Piata de media din Romania va fi in crestere cu 1,9% in 2014, potrivit estimarilor retelei de media Zenith.  „TV-ul si online-ul vor contribui major la cresterea pietei ( +3% la TV si minim +10% la online)”.
Televiziunile Intact in crestere pe publicul comercial 2013 versus 2012
 Intact Media Group comunica o crestere a publicului comercial pe majoritatea segmentelor orare in 2013 comparativ cu anul precedent
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.  
Zenith porneste "Cum va fi lumea in urmatorii 25 ani?"
 Lansata in urma cu 25 ani intr-un depozit reamenajat din Londra, reteaua de media cuprinde astazi 250 de birouri in 74 de tari inclusiv biroul din Romania condus de Maria Tudor, managerul agentiei locale Zenith Romania
Sebastian Ghita si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, in spatele Euromedia. Exclusiv adplayers.
 Fondatorul Romania TV si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, controleaza in mod egal deciziile in cea mai mare companie de publicitate outdoor din Romania
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Criza la proiectul Digi 24. Deciziile managerului de proiect date la o parte
  Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, deciziile lui George Orbean, project managerul canalului, nu se mai regasesc in ultima luna in continutul Digi 24.
 
PUBLICITATE: