COMPACT va trage tiraj de 160.000 exemplare
De luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mari tirajul tiparit de la 150.000 de exemplare la 160.000,  Marco Stettler, Director Executiv al Diviziei de Publicatii Gratuite Ringier Romania, mai spune ca "O data cu marirea tirajului cu 10,000 de exemplare, creste cu aproape 20 si numarul punctelor de distributie, completand trasee ca linia metroului usor 41 si linii de tramvaie importante, ca 34 sau 15"
Din 300 Mil. EUR, doar 71 de campanii au pretentii la trofee de eficienta
Īntr-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei īn publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii īnscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
Renault Trucks aloca direct newsletter White Image
"Contul a fost cāstigat prin alocare directa īn urma unei propuneri de strategie de comunicare pe email", a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu – Managing Director la White Image, vorbind despre lansarea newsletterului electronic Renault Trucks Romania
Vodafone face o oferta "accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor"
Promovata in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007, oferta speciala este dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani, obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
Ringier sponsorizeaza cu 50.000 EUR Jurnalismul si Comunicarea
Trustul Ringier Romānia a oferit suma de 50.000 de euro Departamentului de Jurnalism si Comunicare din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi
BMG anunta lansarea īnscrierilor la Ad’Or 2007, festivalul de creatie publicitara urmānd sa se desfasoare  īn perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, avānd ca termen limita de īnscriere īn concurs  - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV īn perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata īn perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, īn perioada: 12 - 17 martie
Dan Balotescu renunta la sefia BRAT, Silviu Ispas revine Presedinte
Fostul Presedinte BRAT - Dan Balotescu a anuntat ca renunta la presedintia BRAT, continuānd activitatea īn cadrul asociatiei ca membru al CA BRAT, noul Presedinte BRAT fiind ales  Silviu Ispas, reprezentant al regiei ArboMedia, care a īntrunit majoritatea voturilor celor prezenti īn Adunarea Generala de vineri, 16 martie
GMP are noi oameni de Client Service
Agentia de publicitate are, din octombrie 2006, 4 oameni noi in echipa de Client Service: Ioana Gligor(foto) - Group Account Director, Anca Stefanescu - Account Manager, Iulia Dragomir si  Anca Echim – Account Executive
"(Ne)Comunicarea platilor online" Madalin Matica, DotCommerce
Īntr-un editorial pentru AdPlayers, Madalin Matica -  Director de Operatiuni Europene, DotCommerce International USA afirma: "Comertul electronic a generat foarte multe articole de presa, mii de īnsemnari pe bloguri si zeci de conferinte dar, īn ciuda acestor eforturi, facute īn cea mai mare parte de magazinele virtuale sau de procesatorii de carduri, plata prin intermediul cardurilor bancare este īnca extrem de redusa la nivelul Romāniei"
 
PUBLICITATE: