Fantomele Ad’Or 2007 pot fi vazute pâna la 10 aprilie
Miercuri, 21 Martie 2007

Fantomele Ad’Or 2007 pot fi vazute pâna la 10 aprilie

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Business Media Group (BMG) lanseaza înscrierile în festivalul de creatie publicitara Ad’Or, anunta departamentul de evenimente din cadrul BMG, departament condus de Virgiliu Rogojan. Conform BMG, Ad Or 2007 se va desfasura în perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti.

Termene limita

În acest an pot fi înscrise în festival lucrarile expuse pâna cel târziu la data de 10 aprilie 2007, cu conditia sa nu fi fost înscrise în trecut la Festivalul Ad’Or. Lucrarile trebuie sa fie însotite de dovada expunerii lor publice. Data limita de înscriere a acestora este 4 mai 2007. Noul site al festivalului - ador.ro - realizat de Kondiment.

Festivalul este organizat de Business Media Group, care a achizitionat drepturile de franciza de la RAAA. Regulamentul festivalului a fost modificat în urma discutiilor purtate cu principalii jucatori din industria de advertising autohtona.

Un prim pas, sustin promotorii festivalului, a fost facut prin includerea sectiunii Cea mai buna promovare online alaturi de sectiunile traditionale: Cel mai bun spot TV, Cel mai bun ad de presa, Cel mai bun outdoor, Cel mai bun spot radio, Cel mai bun spot TV intr-o categorie, Cel mai bun print intr-o categorie si Colaterale.

În acest an, organizatorii au optat pentru un juriu alcatuit exclusiv din specialisti straini. Pâna în acest moment si-au confirmat prezenta în juriu John PALLANT, EMEA Regional Creative Director - Saatchi & Saatchi, London; Mark CHALMERS, Creative Director & Partner - Strawberryfrog, Amsterdam; Jurg AEMMER, Creative Director - Euro RSCG Zürich; Dani SULZER, Creative Director - Pucci, Sulzer Advertising Agency, Switzerland.

Fantomele care au promovat creativitatea în publicitate

Festivalul de publicitate a devenit unul dintre cele mai puternice instrumente de promovare a creativitatii în publicitate în urma unor dispute de prima pagina ale unor ziare, pe marginea acuzatiilor legate de Fantomele Ad'Or.

Facute de unele voci ale publicitatii, acuzatiile au avut ca tinta unii dintre participanti care ar fi înscris în competitie lucrari special concepute pentru festival.

Perfect eligibile în concurs, lucrarile fantoma - cum au mai fost botezate creatiile respective - se intersecteza cu termenul limita de expunere în festival, uneori chiar pe ultima suta de metri, si ar avea foarte putine aparitii pe canalele media pentru a constitui campanii de comunicare veritabile.

AdPlayersFile

Grup independent de media fondat în 1995, Business Media Group (BMG) editeaza doua divizii de publicatii: Business Publishing ce cuprinde BusinessWeek Romania, The Workbook si Campaign si cea de Lifestyle Publishing cu titlurile Stuff, Cinemagia, Autocar.

prin Divizia de Evenimente, Business Media Group este si organizatorul unor evenimente B2B din Romania, Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.


PUBLICITATE: