Fantomele AdOr 2007 pot fi vazute pna la 10 aprilie
Miercuri, 21 Martie 2007

Fantomele AdOr 2007 pot fi vazute pna la 10 aprilie

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Business Media Group (BMG) lanseaza nscrierile n festivalul de creatie publicitara AdOr, anunta departamentul de evenimente din cadrul BMG, departament condus de Virgiliu Rogojan. Conform BMG, Ad Or 2007 se va desfasura n perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti.

Termene limita

n acest an pot fi nscrise n festival lucrarile expuse pna cel trziu la data de 10 aprilie 2007, cu conditia sa nu fi fost nscrise n trecut la Festivalul AdOr. Lucrarile trebuie sa fie nsotite de dovada expunerii lor publice. Data limita de nscriere a acestora este 4 mai 2007. Noul site al festivalului - ador.ro - realizat de Kondiment.

Festivalul este organizat de Business Media Group, care a achizitionat drepturile de franciza de la RAAA. Regulamentul festivalului a fost modificat n urma discutiilor purtate cu principalii jucatori din industria de advertising autohtona.

Un prim pas, sustin promotorii festivalului, a fost facut prin includerea sectiunii Cea mai buna promovare online alaturi de sectiunile traditionale: Cel mai bun spot TV, Cel mai bun ad de presa, Cel mai bun outdoor, Cel mai bun spot radio, Cel mai bun spot TV intr-o categorie, Cel mai bun print intr-o categorie si Colaterale.

n acest an, organizatorii au optat pentru un juriu alcatuit exclusiv din specialisti straini. Pna n acest moment si-au confirmat prezenta n juriu John PALLANT, EMEA Regional Creative Director - Saatchi & Saatchi, London; Mark CHALMERS, Creative Director & Partner - Strawberryfrog, Amsterdam; Jurg AEMMER, Creative Director - Euro RSCG Zrich; Dani SULZER, Creative Director - Pucci, Sulzer Advertising Agency, Switzerland.

Fantomele care au promovat creativitatea n publicitate

Festivalul de publicitate a devenit unul dintre cele mai puternice instrumente de promovare a creativitatii n publicitate n urma unor dispute de prima pagina ale unor ziare, pe marginea acuzatiilor legate de Fantomele Ad'Or.

Facute de unele voci ale publicitatii, acuzatiile au avut ca tinta unii dintre participanti care ar fi nscris n competitie lucrari special concepute pentru festival.

Perfect eligibile n concurs, lucrarile fantoma - cum au mai fost botezate creatiile respective - se intersecteza cu termenul limita de expunere n festival, uneori chiar pe ultima suta de metri, si ar avea foarte putine aparitii pe canalele media pentru a constitui campanii de comunicare veritabile.

AdPlayersFile

Grup independent de media fondat n 1995, Business Media Group (BMG) editeaza doua divizii de publicatii: Business Publishing ce cuprinde BusinessWeek Romania, The Workbook si Campaign si cea de Lifestyle Publishing cu titlurile Stuff, Cinemagia, Autocar.

prin Divizia de Evenimente, Business Media Group este si organizatorul unor evenimente B2B din Romania, Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, AdOr.


PUBLICITATE: