In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Estima Finance face cumparaturi 'fara nici un leu' la DOMO, cu BBDO Group si Media Investment
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Imperial, Foaaaarte tare cu Brandstalk
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Porsche, in VW Crafter cu ICON
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
Diana Flutur si Razvan Gavrilescu vor conduce proiectul Primului Summit European IAA
Diana Flutur (Odyssey Communication)  si Razvan Gavrilescu - numit în cadrul IAA România, la începutul lunii aprilie, Manager de Proiect al Primului Summit European IAA, vor conduce echipa dedicata pregatirii evenimentului ce va avea loc între 26 si 28 septembrie, la Bucuresti
McCann da 1000 EUR zilnic pe Magura
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
 
PUBLICITATE: