Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Garantat de Telekom, magazinul online clickShop.ro isi rasplateste clientii cu bani.
Actualizare. Incendiul a fost stins. A izbucnit in jurul orei 15.30 si a durat 20-30 de minute.
Valentin-Alexandru JUCAN, Secretar de Stat si Membru in Consiliul National al Audiovizualului solicita DNA numele televiziunilor din dosarul referitor la punerea in miscare a actiunii penale si dispunerea luarii masurii controlului judiciar in legatura cu un candidat propus la primaria generala a Capitalei. Desi nu este nominalizat, cererea membrului CNA face referire la candidatul PNL la Primaria Generala a Capitalei, Ludovic Orban.
Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
Intr-un email primit pe adresa adplayers, Vlad Ruta face diferenta intre manager si investitor in dreptul la replica pentru un interviu publicat intr-o publicatie online.
Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren Management Europe, francizatul exclusiv al brand-ului Forever 21 in noua tari din Europa, a ales Weber Shandwick pentru a furniza servicii de comunicare si dezvoltare strategica.
"Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate" este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication.
Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: