Rezultatele cautarii dupa : "hit"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
White Image accelereaza digitalizarea Frisomat, producator care a construit in Romania 980 de hale metalice, acoperind peste 1,2 milioane mp.
Joi, 15 Februarie 2024
 Andrei Georgescu, co-fondator White Image:,,Cu ajutorul solutiilor White Image, am implementat solutii personalizare de automatizare a comunicarii cu prospectii si agentii de vanzari in intreg procesul de vanzare, de cand apare o cerere de oferta pana la semnarea contractului”
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
Jam Session Agency Romania a rupt inclusiv pe disruptive in Germania. 7 premii la Digital Communication Awards, Berlin 2022 cu ING Bank
Marti, 20 Septembrie 2022
 Jam Session Agency si ING Bank Romania au castigat premiul cel mare, Gold, la patru categorii: Experiential Marketing, Purpose-Driven Communications, Film & Video si Disruptive Communications. Agentia din Romania a mai obtinut in Germania un Silver in categoria Marketing to Youth si doua Bronze, in categoriile...
2 Gold Effie, 2 Silver, 2 Bronze si 7 nominalizari pentru eficienta. Jam Session Agency, cea mai premiata agentie independenta la Effie Awards Romania 2022
Marti, 21 Iunie 2022
 La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, obtinand doua premii Gold, doua Silver, doua Bronze si 7 nominalizari pentru Tazz, ING Romania, The Home si Carrefour Romania
16 agentii premiate la Internetics 2021. Un Grand Prix, 12 trofee de Aur si 20 trofee de Argint.
Vineri, 26 Noiembrie 2021
 Cea de-a 21 - a editie a Internetics a premiat in total 16 agentii: Cheil Centrade, Curtea Veche Publishing, Digitas Romania, GLITCH, Golin Romania, Grapefruit, Jam Session Agency, Kubis, L2 Agency, Leo Burnett Romania, MRM Romania, MSL The Practice, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB...
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Investitii de 2 milioane de euro anual in productiile si promovarea proiectelor Global Records
Marti, 23 Iulie 2019
 Potrivit Global Records, muzica romaneasca este la fel de apreciata si ajunge sa aiba acelasi numar de play-uri ca cea de afara, iar hituri semnate de artisti precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domina playlistul posturilor de radio alaturi de piese internationale.
TVH a devenit TVH Kids Channel si se pozitioneaza singura televiziune pentru copii si adolescenti
Marti, 05 Februarie 2019
In ANDRA SHOW, emisiunea vedeta a postului, Andra Gogan - actrita, cantareata, vlogger si voice-over la Disney...
#1 Hit Radio, ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Luni, 14 Ianuarie 2019
 Conform studiului de audienta realizat in perioada 27 august - 16 decembrie 2018 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Cu peste 200 de talente si cele mai mari comunitati online, fondatorul Global, Stefan Lucian si Olga Juverdeanu, GM-ul, lanseaza Global Talent United
Luni, 10 Decembrie 2018
 Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
Am uitat sa traim. Delia (Global Records) lanseaza piesa ,,Traieste frumos''. Viata nu e doar un post.
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Intr-o lume in care viata se deruleaza pe ecranele telefoanelor, in care zambetele si discutiile sunt tot mai mult inlocuite de filtrele aplicatiilor, piesa „Traieste frumos” a fost foarte bine primita de public si intens distribuita in mediul online. 
DIGI saluta creativitatea nelimitata a romanilor cu Cap Compas, Multimedia Est si United Media
Joi, 18 Octombrie 2018
 Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
Cu zeci de milioane de vizualizari singuri ori impreuna cu INNA sau Irina Rimes, The Motans lanseaza Inainte sa ne fi nascut
Marti, 09 Octombrie 2018
 Videoclipul piesei „Inainte sa ne fi nascut” a fost regizat si filmat de NGM Creative (Bogdan Paun – regie si Alexandu Muresan – DoP), cu care The Motans a mai colaborat si pentru alte videoclipuri, iar productia este semnata de video Loops Production.
Digi FM comunica si OOH, nu doar On Air. Postul din grupul RCS-RDS lanseaza campania Ca sa stii
Marti, 18 Septembrie 2018
„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national. 
Numarul 3 in topul Billboard Hot 100 in 2017, suedezul-congolez Mohombi a adus pe piata in vara lui 2018 Mr. Loverman, acum cu noul videoclip
Marti, 11 Septembrie 2018
 Regizat de Jay Veesualz si produs de Bruno Lopez si Power House, videoclipul oficial al piesei “Mr. Loverman” este o adevarata aventura vizuala, avand-o ca protagonista pe superba Ebony Anderberg.
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Campania Maratonul Olteniei 2017, powered by CEZ Romania, a luat Certificat de Excelenta IN2 SABRE Awards si nominalizare SABRE Awards EMEA
Marti, 29 Mai 2018
 Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017. 
INNA face 75% din bani la export! 80%, evenimente. Lucian Stefan, No.1 din spatele marketingului Global
Marti, 09 Ianuarie 2018
 Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
1 2 3 »