Jam Session Agency Romania a rupt inclusiv pe disruptive in Germania. 7 premii la Digital Communication Awards, Berlin 2022 cu ING Bank
Marti, 20 Septembrie 2022

 

Jam Session Agency si ING Bank Romania au castigat premiul cel mare, Gold, la patru categorii: Experiential Marketing, Purpose-Driven Communications, Film & Video si Disruptive Communications. Agentia din Romania a mai obtinut in Germania un Silver in categoria Marketing to Youth si doua Bronze, in categoriile Sustainability Communications si Brand Campaign

AdPlayers. Ino

Agentia de comunicare integrata Jam Session Agency, alaturi de clientul ING Bank Romania, a obtinut la sfarsitul saptamanii trecute 7 distinctii la gala Digital Communication Awards desfasurata la Berlin, fiind cea mai premiata agentie participanta din tara noastra, cu patru Gold, un Silver si doua Bronze.

La Digital Communication Awards, Jam Session Agency a fost desemnata castigatoarea a patru categorii: Experiential Marketing (pentru campania „Wild Game for the Wild Life”), Purpose-Driven Communications si Film & Video (pentru campania „Unfollow Hate”), respectiv Disruptive Communications (pentru campania „Discuss and Destroy” pentru Creditul Ipotecar 7Fix). Toate campaniile si executiile premiate au fost realizate de agentie pentru un singur client – ING Bank Romania.

De asemenea, Jam Session Agency a mai primit un premiu al-II-lea in categoria Marketing to Youth, nou-infiintata pentru editia din acest an, pentru campania „Wild Game for the Wild Life”, precum si doua premii III, in categoriile Sustainability Communications (cu aceeasi campanie), respectiv Brand Campaign (cu campania „Unfollow Hate”).

Agentie de brand ING, de aproape 3 ani

,,Ne bucura mult premiile de la Digital Communication Awards obtinute alaturi de ING, pentru care suntem agentie de brand de aproape trei ani deja. Sapte premii cu trei proiecte pentru un singur client demonstreaza ca nu suntem genul de agentie «one-hit-focused», ci vrem ca fiecare gest de comunicare sa fie unul special, creativ, cu impact pentru clientii nostri, care sa construiasca brand si personalitate distincta in comunicare”, a spus Andreea Ghenoiu, Creative Partner al Jam Session Agency.

„Faptul ca Romania continua sa fie una dintre pietele dinamice de advertising din regiune se datoreaza intr-o masura semnificativa contributiei agentiilor independente ca Jam Session Agency. Avem o echipa in care experienta si gandirea strategica fac casa buna cu creativitatea si curajul de a explora idei, formule de exprimare si teritorii noi”, a mai adauat Ghenoiu.

„Impartasim, toti cei implicati in aceasta reusita, pasiunea pentru brandul ING si dorinta de a face lucruri care celebreaza brandul nostru si valorile pe care acesta le sustine. Aceasta pasiune comuna e liantul de incredere dintre echipele noastre, care ne da forta de a ne urma instinctul si deschiderea fata de campanii «unbanky» de comunicare”, spune Wenka Booij, Head of Marketing, Communications, Sustainability and Brand al ING Bank Romania.

„Suntem in mod special incantati de premiile pe care le-am obtinut in categoriile inovatoare si de constructie de brand: Experiential Marketing, Disruptive Communications, Marketing to Youth sau Purpose-Driven Communication”, spune Ioana Cadir, Managing Partner Jam Session Agency.

„Pentru primul, ne mandrim ca am avut curajul sa construim o campanie de in-gaming. Cum jucatorii puteau trece la nivelul urmator cu ajutorul donatiilor pentru Parcul National din Muntii Fagaras, am reusit practic sa «gamificam»… gamingul insusi.

In viziunea autorilor, premiul pentru Disruptive Communications arata ce se intampla atunci cand un brand bancar decide sa atace, la propriu, fricile oamenilor care se gandesc sa isi cumpere in sfarsit o locuinta. I-am avut pe Marius Manole si pe Ilona Brezoianu pe post de… «fear-busters” de serviciu atat in continutul video, cat si in activarea live, unde oricine a putut sa-si trimita frica de casa noua pentru a fi distrusa in direct.”

Sapte premii in parteneriat cu ING Bank Romania

„Sapte premii, toate in parteneriat cu acelasi client – ING Bank Romania. Asta spune multe despre ceea ce pot face impreuna o echipa agentie-client in care oamenii se cunosc pe ei si brandul clientului, stiu ce pot ei insisi si ce potential are brandul”, spune Stefania Bercu, Senior Creative Planner Jam Session Agency. „Le multumim partenerilor nostri de la ING Bank Romania pentru ca sunt alaturi de noi in aceasta aventura care e comunicarea pentru un brand ce sfideaza regulile categoriei, reusind sa fie mereu diferit fara sa isi tradeze niciodata esenta.

Putine branduri financiare au curajul de a sustine cauze, asa cum a facut-o ING atunci cand a decis sa condamne cyber-bullyingul. Dar ING e un brand pentru care transformarea digitala e deja o realitate, nu doar un «road map». Campania Unfollow Hate a aratat ce s-ar fi intamplat daca Van Gogh ar fi fost un millennial silit sa se confrunte cu fenomenul urii online si ce am putea pierde cu totii daca lasam ura sa fie parte a dezbaterii. Premiile pentru categoriile Purpose Driven Communication si Film & Video recunosc nu doar premisa inovatoare, ci si calitatea executiei spotului, o autentica realizare cinematografica de care suntem foarte mandri.”

Jam Session Agency a castigat primul titlu de Agentia Anului la Internetics 2021. Echipa de parteneri ai agentiei a reusit sa aduca primul aur la Cannes Lions pentru o agentie independenta din Romania (Jazz Communication), un alt Silver Lion in anii urmatori si noua intrari pe shortlisturi, precum si alte zeci de premii la festivaluri locale si internationale: D&AD, SABRE, Golden Hammer, Effie (Grand Effie si alte zeci de Gold, Silver si Bronze), Internetics, Webstock si numeroase distinctii Romanian PR Award.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: