Rezultatele cautarii dupa : "conteaza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
„Cum da presa de bani, nu doar de urma lor”. Start in competitia celor mai bune materiale jurnalistice, Premiile Superscrieri 2024
Miercuri, 24 Ianuarie 2024
 Jurnalistii se pot inscrie pana la 31 ianuarie la Premiile Superscrieri, competitie care premiaza, din 2011, cele mai bune materiale jurnalistice ale anului. Premii de 1.500 pentru locul la fiecare din cele noua categorii de concurs si 3000 de euro pentru „Superscrierea Anului” si ...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
BCA implineste 100 ani pe piata. 6 din 10 romani spun ca materialul beneficiaza de recomandari pozitive de la specialistii in constructii.
Joi, 17 August 2023
 Pretul ieftin nu mai reprezinta principala motivatie de achizitiea BCA-ului, asa cum se intampla in 2016 (63%), eficienta produsului (rapiditatea de construire – 32%, faptul ca se construieste usor – 28%) si caracterul durabil/ rezistent in timp (25%) sunt in prezent cele mai importante motivatii de...
O noua premiera Daruieste Viata. Romanii pot echipa Spitalul de Copii construit din donatii. #NoiFacemUnSpital
Luni, 19 Iunie 2023
 Cu investititii de peste 60 milioane de euro in sistemul medical din Romania , Asociatia Daruieste Viata lanseaza, in parteneriat cu Tazz, o campanie inedita de strangere de fonduri pentru initiativa #NoiFacemUnSpital. Romanii vor putea face donatii pentru echiparea si dotarea Spitalului – de la echipamente...
CSR
 Curatarea locuintei are impact pozitiv asupra sanatatii psihice
Miercuri, 14 Iunie 2023
 Curatenia facuta, in mod regulat, in locuinte are impact semnificativ asupra sanatatii psihice, arata un studiu recent, publicat in Journal of Environmental Psychology.
Expozitie Mihai Sarbulescu la Galleria 28, Curatoriata de Maria Pasc
Vineri, 16 Decembrie 2022
 Maria Pasc noteaza: „Mihai Sarbulescu, vorbitor fara cusur, lasa pictura sa glasuiasca in numele sau, pe limba ei. Ce este limbajul picturii? Mare, mic, mijlociu, cald, rece, un, doi, trei, pasaj!
Cu segmente ale videoclipului filmate cu HONOR Magic4 Pro, HONOR lanseaza campania globala de Craciun
Joi, 15 Decembrie 2022
 Cu peste 3.000 centre de service si 9 call centers, oferind servicii premium si eficiente clientilor din peste 100 de piete, compania este dedicata dezvoltarii tehnologiilor care le permit oamenilor din intreaga lume sa-si depaseasca limitele, avand capacitatea de cercetare si dezvoltare, precum si tehnologia...
,,Relevant pentru marketing si comunicare, pe TV la Canal 33 din 1 noiembrie cu Antoaneta Banu
Luni, 31 Octombrie 2022
 „Proiectul emisiunii de marketing si comunicare Relevant se uita cu multa atentie la actualul context social, economic si financiar si mai ales la crizele multiple, nu doar din Romania, ci la nivel global. Dupa doi ani de pandemie, inca nu putem spune ca stim cu „ce se mananca „ noua...
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Vineri, 29 Iulie 2022
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de...
35.000 de euro pentru fiecare proiect non-profit in noua campanie #WhatWeValue. Telekom Romania Mobile sustine voluntariatul Generatiei Z.
Marti, 12 Iulie 2022
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma 
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

,,Mobila ta te asteapta acasa!. Noua campanie Casa Rusu semnata de Wopa.
Joi, 05 Mai 2022
 Laura Rusu, Founder Casa Rusu: ,,Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si...
Peste 30.000 de clienti unici Freshful by eMAG, la 175 de zile de crestere constanta si 94% dintre clienti promotori ai serviciului
Luni, 18 Aprilie 2022
 Peste 30.000 de clienti unici la aproape sase luni de la lansare. 94% dintre clientii Freshful recomanda serviciul mai departe. Peste 50% dintre produsele cele mai comandate de clientii Freshful fac parte din categoria celor proaspete si ultraproaspete
Vodafone si Salvamont lanseaza doua tehnologii de ultima generatie conectate la GigaNetwork
Marti, 12 Aprilie 2022
 Supernet devine Vodafone GigaNetwork si Salvamont conteaza pe GigaNetwork 5G si pe GigaNetwork FIBRA pentru solutiile digitale inovatoare ce reduc semnificativ durata misiunilor de salvare. 
Premiera in grupul de comunicare Dentsu. Marius Tianu, Creative Director, Dentsu, Southeast Europe
Luni, 11 Aprilie 2022
 Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
Fondatorii Jam Session Agency le coopteaza in actionariat si management pe Alexandra Vestineanu si Ioana Cadir, Co-Managing Partners
Luni, 04 Aprilie 2022
 Irina Pencea, in calitate de Co-fondator si CEO, isi va pastra atributiile de business development, in timp ce Valentin Suciu, Co-fondator si Partner, impreuna cu Andreea Ghenoiu, Creative Partner, vor superviza in continuare intreaga activitate de creatie a agentiei
Cheil | Centrade isi intareste Creatia si Strategia cu trei noi Wonder Women - Denisa Armasu, Group Creative Director, Raisa Soare  Sendroiu, Group Creative, Miruna Baias, Strategy Head
Marti, 08 Martie 2022
 „Evenimentele extraordinare din ultimii ani, dar si cele prin care Europa trece acum in aceste zile dramatice, ne-au aratat ca oamenii buni cu simtul echipei sunt cei care fac diferenta, mai mult decat orice alt factor, iar aceasta observatie este perfect relevanta si pentru industria de comunicare”,...
Mihaela Petrovan, fondatoarea More than Pub si a evenimentelor ,,Marketing in Direct ,  cedeaza managementul si actionariatul Catalinei Georgescu
Joi, 23 Septembrie 2021
 Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.
1 2 3 4 5 »