Rezultatele cautarii dupa : "web"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013
 Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata  seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
Brand-urile aloca bugete importante publicitatii neconventionale
Vineri, 02 Martie 2007
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca în ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce în ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Agentie romaneasca aleasa furnizor digital global de un gigant de 1,2 Miliarde EUR
Marti, 24 Iunie 2014
 Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR

 

Guliver lanseaza licentierea imaginii Rights-Ready
Marti, 19 Iunie 2007
Cu o cifra de afaceri de peste 2 Mil. EUR in 2006 si o crestere estimata de 25% pe 2007, Guliver - reprezentantul Getty Images in Romania anunta specialistii din publicitate, marketing si media ca noul serviciu Rights-Ready imbina beneficiile imaginilor "rights-managed" cu flexibilitatea si costul fix al licentierii imaginilor "royalty-free"
Sexgate razbunat. Newsweek inchide revista tiparita.
Joi, 18 Octombrie 2012
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a  declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.

Singura agentie romaneasca membra a Neuromarketing Science & Business Association. Godmother lanseaza Cognition, agentie de digital specializata in comunicare online integrata
Joi, 30 Iunie 2022
 Membri fondatori si asociati in cadrul Cognition sunt Claudia Archip, Alice Gavril si Valentin Vacarus, cea dintai coordonand si activitatea agentiei digitale. Printre clientii cu care Cognition porneste la drum se numara companii precum: Profi, Novaservis FERRO Group, WebTalk, UTCB, Bioderma, agentia gestionand in...
BRAT vrea si online, în aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
Vineri, 12 Februarie 2021
 Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Lider pe piata de servicii SEO din Romania, agentia DWF investeste 650.000 euro in Paid Media si il numeste pe Eugen Predescu, Managing Director al diviziei
Joi, 07 Aprilie 2022
 Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF: “Cifrele pe care ni le propunem la DWF, in urmatorii doi ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifra de afaceri si un portofoliu de 160 de clienti, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar in anul...
170.000 de romani au contactat Internet_HIV in doar o saptamana. ARAS vrea mai multe controale.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit autorilor, 170.000 de dispozitive cu acces la Internet din Romania au intrat numai in ultima saptamana in contact cu Internet_HIV, fisierul cookie inofensiv. 
Google lanseaza AdSense pentru website-urile din Romania
Marti, 17 Aprilie 2007
"Romania are o comunitate puternica de proprietari de website-uri", spune Yonca Brunini(foto), Director de Marketing pentru Pietele Emergente, Google EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), odata cu lansarea Google AdSense pentru Cautare si AdSense pentru Continut, dedicate website-urilor si portalurilor de pe piata romaneasca
Internetics si Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative Catalin Tenita, TreeWorks
Marti, 04 Noiembrie 2008

„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului

Rafinata de mari creiere (usor spalate cu formol) Bogdan Manea, despre povestea Profi
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Badcat:Alcoolul nu te face mare
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
Lowe ia 6 oameni noi la creatie
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Trei Copywriteri si tot atâtia Art Directori aduc "fresh blood în echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, în trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori
« 8 9 10 11 12 »