Campania interactiva Panasonic "Cuceritorul", cu Sparkle Digital
Luni, 09 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Panasonic a realizat campania interactiva “Cuceritorul” cu agentia Sparkle Digital. Lansata in luna mai 2008, potrivit reprezentantilor companiei, Sparkle a dezvoltat mai multe proiecte de marketing digital si one-to-one marketing pe platforme integrate (web, sms, infoline, newsletter, print) pentru marcile Panasonic, Dr. Oetker, Mitsubishi, Tetra Pak, Beiersdorf, BRD - Groupe Société Generale, Farmaciile Dona.

Campania „Cuceritorul” promoveaza noile modele de cuptoare cu microunde Panasonic Inverter, campanie si-a propus “traducerea” beneficiilor reale aduse de tehnologia Inverter in avantaje pentru targetul vizat: burlacii care stiu ce vor si au venituri confortabile.

“Am ales o abordare interactiva – si nu una strict de informare – pentru ca beneficiile sa fie retinute prin exemplificare si sa nu ramana doar niste simple afirmatii.”, spune Ioana Iosif – managing director Sparkle Digital. „Fiecare componenta a site-ului – atat la nivel de idee, cat si executional – a fost gandita pana in cel mai mic detaliu. De exemplu,  “loading-ul” este pus cu un scop precis si anume: sa ai cat mai mult in fata ochilor cuptorul.”

Potrivit autorilor campaniei, beneficiile produsului – incalzirea uniforma, pastrarea gustului mancarii si usurinta in utilizare – s-au transformat in unelte de impresionat diferite tipuri de femei, prin atingerea unei corzi sensibile: slabiciunea pentru barbatii “de casa”, bucatari talentati.

Toate acestea au fost prezentate publicului tinta printr-un site ( www.cuceritorul.ro ) in care utilizatorul poate interactiona cu produsul prin intermediul unui personaj principal – Dinu (pentru cei care cunosc actorul – Stefan Pop, Head of Group Communication, Punct Advertising), „actor” ce are de indeplinit o serie de misiuni “aparent imposibile.“

Lansarea a fost sustinuta de o campanie media online prin care au fost vizati barbatii tineri, necasatoriti, profesionisti, care apreciaza gadgeturile si au stil de viata foarte activ. Autorii campaniei mai afirma ca site-ul a fost accesat de un numar de  65.000 de vizitatori unici in 6 saptamani, cu un bounce rate mediu 38%, si o medie de 3 minute - timp mediu petrecut pe site.


PUBLICITATE: