Rezultatele cautarii dupa : "vocea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
Romania's Next Big Vlogger este Vlogger-ita in echipa Mikey Hash. Castigatoarea Dana Bacinschi a semnat cu Coca-Cola pe un an
Miercuri, 24 Mai 2017
Potrivit responsabililor de comunicare de la McCann PR, in competitia lansata in luna martie de Coca-Cola s-au inscris mii de tineri din toata tara
Itsy Bitsy de Ziua Copilului in familie cu peste 10 ore de distractie in Parcul Al.Ioan Cuza (fost I.O.R.)
Vineri, 19 Mai 2017
 Evenimentul Itsy Bitsy este realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti si sustinut de AMS Rent A Car, Baby Dove, BCR, Caroli, Cris-Tim, Danonino, Fulga, Himalaya, Lego, Napoca, Play Park, Secom, Telekom.
Creativitatea a iesit in strada. Imagini adplayers cu ce-au strigat peste 100.000 de oameni.
Joi, 02 Februarie 2017
 Altadata antrenata sa informeze ori sa faca vizibile mesajele de responsabilitate sociala, aseara creativitatea a pus mana pe hartie si pe creioane negre sau colorate si a coborat in strada sa-si strige disperarea de a nu fi de acord cu ordonantele de urgenta care apara hotia si nedreptatea
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
10 puncte de rating si 27.3% cota de piata, comercial. Primul show LIVE Vocea Romaniei, Pro TV.
Sambata, 03 Decembrie 2016
 Conform analizelor Pro TV, primul show live al noului sezon Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10 puncte de rating si 27.3% share pe segmentul publicului comercial
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Wir leben autos. Opinie, Vlad Ruta - Spectacular
Luni, 23 Mai 2016
 
Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia
Marti, 05 Aprilie 2016
 Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Vandalizarea vandalizarii 2015. Afisaj anulat 2013.
Vineri, 02 Octombrie 2015
 Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
Vice-Presedintele Cris-Tim aduce la Pack Show ambalajul Skin si ambalarea prin Înalta Presiune
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim

Viral cu 16 Milioane pe Facebook si 11 Mil. Youtube. “Legatura Unica (The Unique Connection) Pandora
Marti, 28 Aprilie 2015
 Pot copiii sa isi recunoasca mama fara sa o vada, doar bazandu-se pe intuitie si pe simturi? Cu peste 16 milioane de vizualizari pe pagina internationala Facebook si 11 milioane pe Youtube, un videoclip publicitar al marcii Pandora care a facut inconjurul lumii pe Internet ne spune ca Da! Filmul “Legatura Unica” poate fi vizionat aici.
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Parlamentul European informeaza 500 Milioane cetateni. Act, React, Impact pentru alegeri.
Vineri, 16 Mai 2014
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Primul sprijin radio international al democratiei. BBC, VOA si RFI au urmat UNIFUN din '90.
Marti, 21 Ianuarie 2014
 Radioul a fost o necesitate a instalarii democratiei. O spus-o public chiar BBC la desfiintarea serviciul radio BBC in limba romana sau in limbile altor tari, motivand utilitatea serviciului international pana la instalarea unor regimuri democratice in tarile respective.

 

Campanie aniversara IAA Worldwide semnata de GMP Advertising
Sambata, 22 Iunie 2013
 GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
Realitatea TV va inceta campania impotriva SNMATV
Vineri, 15 Martie 2013
 In urma intalnirii cu Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor, reprezentantii Realitatea Media au aratat ca doresc realizarea unei proceduri de auditare cu privire la SNMATV pentru a li se raspunde la preocuparile legate de acest serviciu si ca vor urma mecanismele interne puse la dispozitia membrilor ARMA
« 2 3 4 5 6 »