Rezultatele cautarii dupa : "v"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Aprilie 2006
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Luni, 17 Aprilie 2006
In urma parteneriatului de vanzare a publicitatii dintre Arbomedia si Monopoly Media, 1.045 de ecrane amplasate in spatii publice sunt integrate in sistemul de vanzare de televiziune al regiei conduse Serban Ciusca (foto)
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Vineri, 07 Aprilie 2006
AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Vineri, 31 Martie 2006
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Miercuri, 29 Martie 2006
"Gustul" campaniei de imagine pentru condimentele Univer poate fi “simtit” din 20 martie, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de degustare sustinuta in magazinele Billa din toata tara
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3, Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Joi, 16 Martie 2006
Secretul aromelor "Selected Univers", cel mai nou spot pentru campania din aceasta primavara pentru brandul Selected de la Elite este detinut de agentia condusa de Radu Florescu
Joi, 16 Martie 2006
Primul festival important al blogurilor romanesti a castigat respectul unei bune parti din blogul autohton, chiar daca unul dintre premianti a spus ca a trisat intentionat pentru a arata ca festivalul mai trebuie imbunatatit
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Marti, 07 Martie 2006
Conceptul creativ rezumat in formula "aparentele pot insela" are ca obiectiv educarea potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei "gri"
Marti, 07 Martie 2006
Diana Klusch (foto), Director Relatii Externe, Divizia Beauty Care, Procter&Gamble spune ca pentru nominalizari "au fost consultati directori de agentie, directori de creatie si PR, pentru ca acestia sunt mai implicati in ce inseamna domeniul de frumusete si lumea mondena"
Luni, 27 Februarie 2006
Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















