( AdPlayers.ro ) Selected Univers, cel mai nou spot pentru brandul Selected de la Elite da drumul secretului aromelor, imbinand transformari prin foc si inghet. Selected Univers ruleaza pe 9 statii TV, iar campania se deruleaza in paralel si pe print si OOH.
Apeland la o alegorie mistica, in spotul Selected Univers trei entitati diferite pun pe rand stapanire pe boabele de cafea, fiecare transformandu-le cate putin. Publictarii de la Saatchi & Saatchi spun ca personajele ce reprezinta Prospetimea, Focul si Gheata urmaresc printr-un decor luxuriant si magic sa isi duca la indeplinire misiunea finala: pastrarea aromei Selected.

Realizatorii celei mai noi campanii din aceasta primavara spun ca, pentru realizarea acestui spot, regizorul Mike Bennion a folosit un procedeu utilizat la realizarea filmelor vechi, respectiv: trucuri in camera. S-a filmat foarte mult, incercand pe cat posibil sa se evite postprocesarea, adauga autorii spotului.
Filmarile au avut loc intr-o jungla construita de la zero in studio. Pentru decor s-a folosit muschi natural si a fost adus chiar un cameleon. Machiajul, coafurile si costumele spectaculoase au fost semnate de Alexandru Abagiu, Geta Voinea si Unda Pop.

Pentru ca spotul a fost gandit si perceput ca o continuare a spotului din luna decembrie Transformare, coloana sonora a fost remixata pe tema anterioara de Vlaicu Golcea.
Noul spot Selected Univers este rezultatul aromei eforturilor comune ale echipelor din partea casei de productie Saga Film: Alex Teodorescu General Director; Marius Bucur Production Manager; la care s-au adaugat cele ale agentiei Saatchi & Saatchi: Paula Hotea - Group Account Director, Alina Ioana Nisipeanu Account Supervisor, Alexandra Zabunov Senior Art Director, Raluca Ciupercescu Group Creative Diretor; Elena Catanchin A-V Production Manager. Cafeaua a fost adusa de o echipa din partea Elite Florin Cojocariu Marketing Director si Alice Iordache Senior Brand Manager.

(Irina Toma info@adplayers.ro )