"Dublura de picioare" pentru Prigat
Vineri, 07 Aprilie 2006

Dublura de picioare pentru Prigat( AdPlayers.ro ) Campania de sustinere pentru Prigat - Energie Naturala, se imbogateste cu un nou spot TV. Intitulat “Dublura de picioare”, noua executie urmeaza spoturilor “Cainele”, “Pescarul” “Trambulina”. Potrivit agentiei Leo Burnett Romania, “Comunicarea continua pe linia strategica inceputa de Prigat acum un an avand la baza ideea ca Prigat este energie naturala, centrandu-se pe sloganul “ Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie”.

Campania TV se difuzeaza incepand cu 1 aprilie 2006 pe principalele posturi de televiziune  si va fi completata de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare.

“Ideea a venit mai mult ca o gluma spune Oana Gheorghe – Junior Copywriter. “Mi-am imaginat un personaj care are o meserie imposibila: dubleaza picioarele actorilor in filme(un fel de cascador ), datorita extra-energiei Prigat.  Am ales cateva scene din filme, chiar clisee, in care personajul face un efort fizic extraordinar : ba o urcare pe copac in stil japonez "ha-ia", ba o alergare pe un camp minat in plin razboi, etc” enumera situatiile in care a fost nevioie de dublura.

Junioarea de la Leo Burnett este de parere ca “ceea ce este diferit in mod evident in acest spot fata de celelalte la Prigat, este faptul ca nu e o ilustrare clasica a unei consecinte extreme, ci plecand de la conceptul de super-energie s-a construit un testimonial. Oricum nu-mi pot inchipui spotul fara Gabriel Spahiu care a fost incredibil de amuzant”, explica  Oana Gheorghe – Junior Copywriter.

“Noul spot pentru Prigat a fost filmat in doua zile desi initial era programata o singura zi de filmare. povesteste Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director. “Vineri, 24 martie a nins, asa ca am filmat secventele de interior. Nu puteam decala filmarea in platou pentru urmatoarea zi deoarece era programata o alta filmare. Prin urmare mult stres deoarece aveam de filmat o secventa dificila pentru care am apelat la serviciile unui cascador,  am "plantat"un copac cu o lungime de sapte metri in platou si am instalat o multime de accesorii”, spune ea.

Spotul “Dublura de picioare” a fost produs de Hi-Fi Production si regizat de Bogdan Naumovici.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici- CEE Regional Creative Director si Regizor; Petru Cuciuc – Senior Art Director; Oana Gheorghe – Junior Copywriter; Diana Oanta – Brand Communication Manager; Alina Bacsis – Junior Brand Communication Executive; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.

Din partea Quadrant Amroq Beverages au participat la realizarea proiectului: Daniela Dumitru - Product Manager Prigat; Calin Clej - Marketing Consumer Manager - QAB; Eusediu Margasoiu - Communication Director QAB

Irina Toma info@adplayers.ro )

.

Dublura de picioare pentru Prigat

.

Dublura de picioare pentru Prigat

.

Dublura de picioare pentru Prigat

.

Dublura de picioare pentru Prigat

.

Dublura de picioare pentru Prigat

.

Dublura de picioare pentru Prigat

.

.


PUBLICITATE: