"Travestitul" Graffiti BBDO seduce HAT
Marti, 07 Martie 2006

Travestitul Graffiti BBDO seduce HAT( AdPlayers.ro ) “Travestitul” este cel mai recent spot realizat de Graffiti BBDO pentru HAT Romania. Potrivit agentiei, HAT Romania, unicul importator oficial si distribuitor autorizat al telefoanelor mobile Samsung, doreste ca prin campania a carei piesa centrala este spotul “Travestitul”, sa atraga atentia asupra riscurilor la care se expun cei care nu cumpara telefoane importate oficial. Obiectivul campaniei este unul de educare a potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei gri.

Travestitul Graffiti BBDO seduce HAT

Spotul a fost filmat intr-un cunoscut club din Bucuresti, la sfarsitul lunii ianuarie 2006. Casa de productie Saga Film a colaborat cu regizorul Razvan Marculescu si cu DOP-ul Alex Sterian. Editat in varianta de 30 de secunde, asa cum sustine agentia, el ruleaza pe principalele posturi TV.

Conceptul creativ este rezumat in formula “aparentele pot insela”. Reprezentantii agentiei spun ca “asa cum telefoanele Samsung par la fel, tot asa pot exista situatii in care ceea ce vezi si-ti pare real este, de fapt, altfel”

Travestitul Graffiti BBDO seduce HAT

Povestea spotului este construita sub forma unei metafore, spun cei de la Graffiti BBDO. El si ea, la un bar, el fermecat de nurii ei, aproape sigur ca ea i-a cazut in plasa. Ea, cocheta, merge la toaleta sa se aranjeze putin. Surpriza: acolo descoperim ca ea este, de fapt, ..un el. “In concluzie, frumusetea si senzualitatea fetei sunt inselatoare, la fel cum inselatoare pot fi produsele de pe piata gri”, sustin realizatorii noului spot. “Bref, garantia originalitatii trebuie sa fie clara – holograma HAT este semnul care te ajuta sa nu cazi in plasa comerciantilor care vand telefoane mobile Samsung importate neoficial”.

Chiar daca nu ne-au furnizat mai multe detalii "picante", autorii spotului au mai spus pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca rolul travestitului a fost a fost totusi jucat de o cehoaica frumoasa, ce nu este exclus sa fi rupt cateva inimi in randul celor care au participat la filmari.

Travestitul Graffiti BBDO seduce HAT

De la Graffiti BBDO, echipa care a contribuit la realizarea spotului a fost formata din Doru Oraselu – Marketing Manager, Andreea Marciuc – Product Marketing Specialist de la HAT Romania si o echiapa a agentiei Graffiti BBDO formata din Bogdan Mirica - Creative Director, Cosmin Ezaru – Group Creative Director, Diana Cristea – Art Director, Adina Basag – Copywriter, Liviu Isop – A/V Producer, Sorin Psatta – Strategy & Research Director si Corina Toma – Account Executive.

(Iulian Toma info@adplayers.ro   )


PUBLICITATE: