Rezultatele cautarii dupa : "sursa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Reclame Vechi: Ianuarie 1861 - Stabilimentul CA Rosetti se desfacea de comerciul de librarie
Miercuri, 25 Ianuarie 2012
 „Dorind a ma desface de comerciul meu de librarie, si dorind ca pagubile mele sa profite cel putin publicului amator de citire, am otarit a vinde toata marfa din magasia mea c-o mare reduce de pret, adica c-un scadamint de 30, 40, 50 si 60 la suta.
Protest inedit impotriva prostitutiei in design.
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Oana Zainescu, alias Zaineasca.ro, a dat frau liber creativitatii pentru a protesta impotriva prostitutiei in design.
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
“Rom, Rom, Telecom. Primele creatii “colindate de GMP
Vineri, 09 Decembrie 2011
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.

TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Noul spot iPhone 4S. Primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs.
Luni, 24 Octombrie 2011
 Semnat de TBWA pentru iPhone 4S, primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs pune accentul pe Siri - asistenta digitala a noului model iPhone si comenzile vocale ale utilizatorului.

Licitatie de media regionala la Raiffeisen Bank
Luni, 24 Octombrie 2011
 Potrivit unor surse AdPlayers din piata, procesul de selectie ar urma sa consolideze deciziile de marketing si comunicare pe mai multe piete, si...
Print & Sign, Gifts Show si Expoplast au aterizat la Romaero cu 300.000 - 400.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2011
 Desi oficialii companiei nu au confirmat informatia, potrivit unor surse AdPlayers apropiate organizatorilor de la Euroexpo, cele trei targuri care au avut loc saptamana trecuta la Romaero Baneasa aduc in cont  companiei organizatoare in jur de 300.000-400.000 EUR
Shalom Skol! Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch.
Marti, 20 Septembrie 2011

Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.

EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

Print&Sign si Gifts Show au zburat la Romaero. Cine a confirmat aterizarea pe Baneasa?
Vineri, 17 Iunie 2011
Daniela Tarsay, Deputy GM, Euroexpo, estimeaza peste 6000 de participanti. Ce expozanti au confirmat? Konica Minolta, Mozaik Consulting, Mons Medius, Geko,...
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Lista castigatorilor Effie Awards Romania 2011
Marti, 14 Iunie 2011
 Sursa: Effie Awards Romania
- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Sugar Media cere insolventa Direct Store pentru 60.000-70.000 EUR
Miercuri, 08 Iunie 2011
 Potrivit lui Constantin Caciur, managerul Sugar Media, subiectul insolventei il reprezinta neplata unor servicii media cuprinse intre 60.000 si 70.000 EUR, prestate pentru un client din domeniul financiar bancar

Dan Andronic si Ion Cristoiu discuta “Bulina Rosie
Miercuri, 08 Iunie 2011
 Evenimentul Zilei de 5 iunie: Ceea ce a fost monitorizata drept o intalnire intre veterani ai ziarului cunoscut in urma cu 19 ani ca Bulina...