Shalom Skol! Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch.
Marti, 20 Septembrie 2011


Imagine din spotul TV Skol. (sursa youtube)

( AdPlayers, Iulian Toma )

Pitch de creatie Tuborg Romania. Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch. Pe langa agentia care administreaza in prezent strategia si creatia marcii, alte 3 companii sunt chemate in licitatie pentru comunicarea viitoare.

Contul de media Tuborg Romania este in portofoliul Mediaedge:cia (MEC) Romania.

Aproximat de AdPlayers la venituri din servicii de creatie si strategie de cateva zeci de mii de euro pe an, contul este asteptat sa mearga la una din agentiile care au prezentat cele mai bune solutii de comunicare pe parcursul ultimelor trei saptamani.

Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa Tempo, in pitch au mai fost chemate agentiile Headvertising, Propaganda si Papaya. Pana la ora publicarii matertialului (19.00) oficialii de marketing si comunicare ai Tuborg Romania nu au putut fi contactati pentru a comenta informatia si agentiile invitate.

Prima intrebare care sta pe buzele participantilor in pitch este daca marca isi va dori o schimbare a agentiei. Si asta pentru ca, apropiat liniilor de business pe care le-a sustinut in ultimii ani producatorul de bere dar si actuala agentie de comunicare, in procesul decizional de selectie al viitoarei companii de creatie pare sa  fie cooptat inclusiv fostul sef al companiei Tuborg Romania, Sahar Shaine. Dar nu in calitate de manager - pozitie pe care o detinea in trecut, ci de consultant. 

Shalom Skol!

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: