Rezultatele cautarii dupa : "studiu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Pentru aproximativ 60% dintre romanii din urban, pandemia a schimbat perceptia privind viata la tara. Avantaje de a trai la tara pentru 44% dintre ei
Miercuri, 30 Iunie 2021
Conform unui studiu Vodafone, peste 60% dintre romanii care traiesc in zonele urbane s-ar putea gandi sa se mute la tara; Pentru 59% dintre romanii care traiesc in urban pandemia a provocat o noua perceptie privind viata la tara; Avantajele de a trai la tara predomina pentru 44% dintre romanii din urban; Pentru 69%...
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
Vineri, 16 Aprilie 2021
 “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament. Efectele negative ale supraexpunerii copiilor la ecrane in pandemie.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Specialistii Asociatiei pentru Sanatate Mintala a Copilului anunta cu ingrijorare o creste cu 34 % a cazurilor de copii cu intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament.
GroupM, lider pe segmentul de new business pe o piata locala cu 121 de licitatii active in 2020
Miercuri, 24 Martie 2021
 OMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat segmentului de new business pe piata de media, pentru anul 2020. Raportul reflecta realitatea competitiva si alerta din piata locala de media, cu un total al bugetelor licitate de 188 mil USD, valoare ce plaseaza piata din Romania pe locul 19 la nivel...
Mai mult de 3 din 4 pacienti (77%) cu artroza de genunchi sunt femei. Semnal de la medicul ortoped Dr. Ion Bogdan Codorean
Luni, 22 Martie 2021
 ”Instabilitatea de rotula apare mai des la femei decat la barbati din cauza unor factori genetici specifici, a anatomiei diferite, femeile avand bazinul mai lat decat barbatii, sau a unor ligamente mai slabe”...
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
3 din 4 angajati in sectorul public spun ca au fost cel putin la fel de productivi lucrand de acasa. Studiu Regista, de la  Zitec.
Marti, 16 Martie 2021
 60% dintre angajatii din sectorul public considera ca pandemia a contribuit la digitalizarea institutiei la care lucreaza
8 din 10 romani au cel putin un dinte lipsa. Afaceri in stomatologie cu 5% mai mari pentru DENT ESTET, care a incheiat 2020 cu 67 milioane lei.
Luni, 15 Martie 2021
 Potrivit lantului de clinici, cele 11 unitati insumeaza o suprafata operationala de 3.300 mp, cu 62 de unituri dentare, fac din reteaua DENT ESTET operatorul cu cea mai mare acoperire medicala in zona de stomatologie din Romania
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Unilever lanseaza Lifebuoy in Romania, cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.
Luni, 08 Februarie 2021
 Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
« 4 5 6 7 8 »