ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative, din 2023
Vineri, 28 Octombrie 2022

 

In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai mult timp.

AdPlayers. info

In 2020, Romania se afla la coada clasamentului in privinta ratei circulare de reutilizare a materialelor, reutilizand doar 1.3% din totalul produselor care ar fi putut fi reutilizate, conform unui studiu Eurostat, citat de ING Bank. Ulterior utilizarii acestora, materialele promotionale devin deseuri, cele mai multe fiind distruse prin incinerare.

In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai mult timp.

Potrivit responsabililor de comunicare, ING Bank se numara printre companiile care isi transforma materialele publicitare in produse promotionale, prin colaborarea cu aceasta unitate protejata, dedicata angajarii si integrarii persoanelor cu dizabilitati.

Angajamentele ING Bank pentru mediu vizeaza in primul rand finantarile si sprijinul clientilor in tranzitia catre economia verde, fiind insa completate de diminuarea impactului negativ din operatiuni, alaturi de eforturile pentru sanatate financiara.

Printre cele mai recente masuri adoptate de banca se numara tranzitia portofoliului de carduri, incepand cu luna mai, catre o alternativa mai prietenoasa cu mediul, din plastic reciclat, decizie in baza careia  banca isi propune sa reduce amprenta de carbon a cardurilor nou-emise cu 75%.

ING Bank isi mai propune deasemenea participarea, in calitate de coordonator de sustenabilitate, la acordarea unui credit sindicalizat in valoare de 127 milioane Euro pentru Green Group, lider de piata in sectorul reciclarii deseurilor.

In aceleasi demersuri de grijja pentru mediu banca a luat decizia elaborarii unui ghid pentru identificarea si procesarea facila a tranzactiilor sustenabile in segmentul companiilor medii si mici si acordarea primului credit sustenabil pentru antreprenorii IMM, urmat deja si de alte finantari, in valoare totala de 18 milioane Euro, in zonele de energie regenerabila si economie circular. Unul dintre demersuri il reprezinta, de exemplu, un imprumut de 6 milioane Euro acordat grupului roman Promateris, lider pe segmentul de ambalaje compostabile in Europa Centrala si de Est, pentru dezvoltarea capacitatii de productie, dar si un credit de 2 milioane de euro pentru Simtel Team, companie romaneasca de inginerie si tehnologie, pentru achizitia de panouri solare si instalarea acestora.

„In ING Bank, dezvoltam permanent produse si servicii pentru clientii nostri (corporate si persoane fizice deopotriva), dar si programe sociale care sa sprijine sanatatea financiara si tranzitia catre o economie sustenabila. Avem ambitia de a deveni banca pentru sustenabilitate, iar anul acesta am continuat sa facem pasi concreti in aceasta directie si sa fim atenti la efectele asupra mediului pe care le au actiunile noastre. Dincolo de initiativele dezvoltate exclusiv pentru aceste obiective, incercam sa adaptam modul de a face business, asa incat sa ne unim fortele atat pentru inovatie si o experienta superioara a clientului, cat si pentru un impact negativ mai mic asupra mediului. Un astfel de exemplu este  aplicatia SoftPOS, aplicatia care permite oricarui comerciant sa renunte la POS si sa foloseasca telefonul” a spus Alexandra Maier, Manager Sustenabilitate ING Bank.

,,Ne propunem sa mai facem un pas, iar incepand cu anul viitor, toate materialele de publicitate pe suport outdoor (mesh, bannere, prisma print) pe care le producem in cadrul campaniilor noastre de marketing vor fi reutilizate, prelungind astfel ciclul de viata al produsului.”

ING Bank marcheaza astfel Ziua Sustenabilitatii, o campanie creata de Ambasada Sustenabilitatii.

Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR

PUBLICITATE: