Rezultatele cautarii dupa : "standarde"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 09 Mai 2007
											
											"Sincer mi se pare putin jenant ce face domnul Faryna. In primul rand ca si-a permis sa vorbeasca in numele industriei de advertising din Romania in momentul in care agentia dumnealui lucra in principal pentru guvernul SUA. In al doilea rand pentru ca pana acum nu l-am vazut zbatandu-se pe piata pentru a impune niste standarde sau pentru a aduce mai multa lumina in ceea ce inseamna aceasta...
										Miercuri, 09 Mai 2007
											
											"Cred ca toti cei implicati in aceasta discutie trebuie sa isi reaminteasca ceea ce scrie chiar pe site-ul IAB: "interactive advertising works. (...) A rising tide raises all ships... this is your chance to help that tide rise - and be a part of the course the industry is charting".
										Luni, 26 Martie 2007
											
											Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
										Luni, 26 Martie 2007
											
											"Sunt suficient de multe campanii (pentru Romania n.r.) care livreaza afisari catre tari cum ar fi Ghana, Togo sau Papua Noua Guinee", sustine fostul Vicepresedinte IAB Romania - Ciprian Stavar, iar "pierderea din lipsa de optimizare / targetare variaza intre 10% si 40%", este de parere oficialul New Media Agency (The Group) care crede ca afilierea la IAB Europe va veni...
										Sambata, 24 Februarie 2007
											
											Adunarea Generala a Departamentului Internet BRAT a ales compania germana Spring GmbH drept cāstigator al selectiei de oferte organizate pentru solutia tehnice a studiului de masurare a site-urilor web
										Duminca, 18 Februarie 2007
											
											The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar īn topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
										Joi, 15 Februarie 2007
											
											Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
										Marti, 13 Februarie 2007
											
											Laura Tampa (foto) este noul Managing Director al agentiei Grey Worldwide Romānia, iar Mihail Vārtosu, fondatorul companiei, va oferi īn continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de Strategic Advisor al Grey Global Group īn Balcani
										Miercuri, 10 Ianuarie 2007
											
											Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide Romānia, iar Mihail Vārtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide afirma ca plecarea, dupa 12 ani, a lui Sorin Predescu, fostul Director de Creatie lasa un loc greu de umplut
										Vineri, 17 Noiembrie 2006
											
											Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet  Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
										Miercuri, 01 Noiembrie 2006
											
											"Cea mai mare agentie mica " a cāstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz  Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmānd sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
										Joi, 21 Septembrie 2006
											
											Romtelecom īsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
										Marti, 12 Septembrie 2006
											
											O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
										Joi, 20 Iulie 2006
											
											Avand ca tinta atat consumatorul final cat si revanzatorii, noul site cristim.ro a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers, Lidia Vasile  Marketing Communication Manager al procesatorului de carne
										Miercuri, 21 Iunie 2006
											
											Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
										Vineri, 02 Iunie 2006
											
											Petre Datculescu, Director IRSOP Market Research & Consulting este autorul titlului "Cercetarea de Marketing", cea mai recenta aparitie Brandbuilders ce are ca subtitlul "Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia"
										Vineri, 05 Mai 2006
											
											Cu o cifra de afaceri de peste 430.000 EUR in 2005, potrivit agentiei, McCann PR a anuntat afilierea la Weber Shandwick - divizia de relatii publice a The Interpublic Group of Companies
										Vineri, 14 Aprilie 2006
											
											La un an de reclama in lift, Tudor Maxim, Managing Director la Elevate Media, companie ce promoveaza publicitatea in lift, estimeaza ca a rulat 70.000 RON
										Vineri, 31 Martie 2006
											
											Despre EFFIE Awards Romania - Afrodita Blasius, Managing Partner, Bridge Communications
										Joi, 23 Martie 2006
											
											DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
										ALTE CAUTARI
							
							
																	»
									j b (87)
									
																	»
									file (78)
									
																	»
									sete (7)
									
																	»
									campanie metro (3)
									
																	»
									comsa (4)
									
																	»
									and 1 0 (1)
									
																	»
									qfort (3)
									
																	»
									cartea (78)
									
																	»
									citybank (2)
									
																	»
									auchan (45)
									
															
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















