Rezultatele cautarii dupa : "resurse"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 19 August 2014
											
											Cu o comunicare in media asigurata de agentiile GMP (creatie) si Media Investment (servicii de media), dupa finalizarea proiectului de trecere la noua denumire, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.
Vineri, 13 Septembrie 2013
											
											 Fost manager la Kubis Interactive, Shuja Shaikh a ales sa fie Managing Partner la Infinit Solutions
Joi, 01 August 2013
											
											 Incepad cu 1 august, APG  SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
										Joi, 11 Aprilie 2013
											
											 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Luni, 18 Februarie 2013
											
											 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei
Marti, 12 Februarie 2013
											
											 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
										Miercuri, 12 Decembrie 2012
											
											 Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
										Luni, 22 Octombrie 2012
											
											 Comunitatile retelei sociale nu apartin producatorilor marcilor: Alex Cernatescu, Infinit: "Comunitatile brandurilor din Facebook nu se mai pot numi owned media."
										Joi, 04 Octombrie 2012
											
											 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an
Joi, 14 Iunie 2012
											
											 Gazda a peste de 6000 de studii de caz despre inovatie in comunicare, warc.com este una dintre cele mai cunoscute resurse online de idei pentru specialistii din industria de profil
										Luni, 28 Mai 2012
											
											 Remus Frunza, managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca magazinul de comenzi de creatie tinteste 200.000-300.000 euro pe an
										Luni, 07 Mai 2012
											
											Asociatia Romana de Publicitate Exterioara (Romanian Outdoor Advertising Association – ROAA) anunta introducerea calendarului de postare pentru campaniile outdoor contractate incepand cu data de 2 iulie 2012.
Marti, 21 Februarie 2012
											
											 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
										Luni, 24 Octombrie 2011
											
											 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 
Marti, 26 Iulie 2011
											
											Avand costuri similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), Retarget urmareste vizitatorul unei pagini web si afiseaza reclamele tintite, aducandu-i aminte produsele si serviciile advertiser-ului pana cand acesta este dispus sa intreprinda o actiune online – sa achizitioneze ori sa dea clic pentru a afla mai multe despre ele.
Marti, 12 Iulie 2011
											
											 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
Marti, 03 Mai 2011
											
											 La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul  postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca  vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
										Vineri, 29 Aprilie 2011
											
											 Top Deals, un nou business pentru care lucreaza ex managerul Starlink, Marcel Straut, face spam, se plange un cititor al AdPlayers, angajat in cadrul unei...
										Luni, 04 Aprilie 2011
											
											 Cu aproximativ 500.000 de euro venituri din fee-uri de comunicare pe anul 2010, agentia de comunicare si relatii publice condusa de Alexandru Paius are o echipa de 27 angajati, din care 21 direct responsabili de comunicarea conturilor pe care le administreaza
Marti, 15 Februarie 2011
											
											 Lider de piata in Germania in trade marketing si promotii, Combera gmbh fi prezenta in actionariatul business unit-ului local Combera Marketing Halle (Combera gmbh 79%, Tic Nica 21%), ce va detine participatii in companii romanesti active in patru zone ale serviciilor de marketing si comunicare
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















