Campania "Interesul Public" realizata doar cu resurse CNA
CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 ( adplayers, Iulian Toma) Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, bugetul de cheltuieli externe fiind inexistent, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii institutiei.

Demarata la inceputul acestui an, comunicarea a fost difuzata gratuit, cu sprijinul institutiilor media. „Mass-media audiovizuala ne-a acordat sprijin gratuit in mediatizarea acestei campanii de interes public”, au mai precizat oficialii CNA.

Campania de spoturi difuzatade canalele media care o promoveaza gratuit este insotita si de o initiativa de strangere de semnaturi demarata de petitia online cu acelasi nume. Mai jos textul petitiei promovat si in petitieonline.ro:

„CNA lanseaza petitia online Interesul public mai presus de gustul publicului.

Drumul de la domnia bunului plac la cea a bunului simt trece si pe la CNA. Sau mai precis ar trebui sa treaca.

Am vazut inmormantari in direct, momente inselatoare in emisiunile de divertisment, in dezbateri politice sau pe teme sportive. De la an la an spatiul audiovizual romanesc devine din ce in ce mai viciat.

Moartea unei personalitati publice pare a fi momentul cel mai ravnit al unei televiziuni, iar cazurile recente, cum ar fi cel al lui Adrian Paunescu, al lui Serban Ionescu sau al lui Sergiu Nicolaescu confirma acest trist si nefiresc adevar.

Este timpul ca riposta sa vina din doua directii: de la cetateni si de la CNA. Ca sa reusim, alaturati-va in numar cat mai mare si Semnati petitia noastra online!

Valul din ce in ce mai mare de mizerie propagat prin televiziuni poate zdrobi valorile natiunii.

Incurajarea promiscuitatii, a alcoolismului si infidelitatii, a violentei si vulgaritatii, promovarea caracterelor murdare si a lipsei de incredere in oameni trebuie sa fie oprite daca vrem ca viitorul copiilor nostri sa nu fie stigmatizat irecuperabil de aceste vicii.”

 


PUBLICITATE: