Rezultatele cautarii dupa : "raiffeisen bank"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
„Bune practici pentru o batranete frumoasa”. Fundatia Regala Margareta a Romaniei organizeaza conferinta de solutii pentru o varsta a treia fericita
Luni, 13 Septembrie 2021
 Fundatia Regala Margareta a Romaniei si Enayati Medical City organizeaza joi, 30 septembrie, cea de-a V-a editie a conferintei nationale „Bune practici pentru o batranete frumoasa”, pentru a marca ocazia Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice. Inscrierile la eveniment se pot face on-line, prin...
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
2 in 1 la Romanian PR Award. Start inscrierilor 2021, cu proiecte eligibile desfasurate in ultimii doi ani.
Vineri, 03 Septembrie 2021
 Jurizarea este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Telekom, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, ING Bank, Sanofi, Novo Nordisk, Citibank, Unicredit, Enel, Farmec, Globalworth,...
47% dintre varstnici cred ca sunt inutili. Fundatia Regala Margareta a Romaniei continua „Generatii - Centrul Comunitatii” in 4 centre sociale din Bucuresti si judetele Galati si Covasna
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Seniorii care vor sa se implice in comunitate pot deveni mentori on-line pentru copiii din program. Conform raportului INSSE de la 1 ianuarie 2020, peste 3,7 milioane de persoane din Romania au varsta de peste 65 de ani, iar conform studiului national realizat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, 47% dintre...
Cheil | Centrade inchide anul 2020 cu un business in crestere cu o cifra procentuala si 15 - 20% marja profitului
Marti, 22 Decembrie 2020
 „Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020
 Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Ajutati Salvarea. Initiat de o asistenta la Serviciul de Ambulanta si un publicitar, proiectul doneaza echipamente pentru ambulantele din Bucuresti
Luni, 06 Aprilie 2020
Ambulanta rezolva 80% din cazurile de Covid din regiunea Bucuresti – Ilfov, iar consumul de echipamente de protectie (combinezoane + masti) este de peste 100 de bucati/zi.
Engie Romania a ales. Noua agentie de strategie si creatie este Cheil | Centrade
Miercuri, 04 Decembrie 2019
 Cheil | Centrade este noua agentie de consultanta strategica si creativa ENGIE Romania, in urma unui proces de selectie la care au participat mai multe agentii de top
Start in competitia Romanian PR Award 2019. Geneza, noul trofeu.
Vineri, 06 Septembrie 2019
Inscrierile la cea de-a 17-a editie a competitiei se vor incheia pe 4 octombrie 2019, iar Gala Romanian PR Award 2019 va avea loc in seara zilei de 21 noiembrie 2019, la JW Marriott.
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
Joi, 01 August 2019
 1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv...
Fost GMP si Jung von Matt / Spree Berlin, Mihai Gongu revine in Romania la Cheil | Centrade, Executive Creative Director Southeast Europe
Vineri, 05 Iulie 2019
 In Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementate pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter...
Peste 1500 de kilometri parcursi, pentru patrimoniu, de catre Cronicarii Digitali, pana la primul Heritage Trip din acest an la Timisoara
Vineri, 05 Iulie 2019
In 7 zile, 521 de postari cu #cronicaridigitali cu un reach de 1.824.000 au pus in lumina patrimoniul traumatic, arhitectural si industrial.
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Raiffeisen Bank lanseaza platforma de educatie financiara Money Bistro
Marti, 27 Noiembrie 2018
 Cu un continut de ”Aperitive financiare pentru o viata sanatoasa” platforma Money Bistro de la Raiffeisen Bank promite un spatiu virtual dedicat educatiei financiare a romanilor.
Creative Director, Centrade | Cheil Romania, Ioana Zamfir a fost selectata in juriul Eurobest 2018
Miercuri, 14 Noiembrie 2018
 Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.
Tasuleasa Social si Raiffeisen Bank fac primii 100 de kilometri Via Transilvanica. Campanie de donatii pentru finalizare.
Joi, 16 August 2018
 Potrivit comunicarii, Via Transilvanica este un proiect – identitate ce are drept scop crearea unui drum care va porni din Drobeta-Turnu Severin - unde a intrat pentru prima data in tara Regele Carol - va strabate Transilvania si toate bogatiile culturale ale acesteia, si va ajunge pana la Putna lui Stefan...
Centrade | Cheil Romania lanseaza Digital Intelligence and Analytics (DIA) - un centru de servicii unic pentru Samsung Europa
Luni, 09 Iulie 2018
Principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana, printre serviciile oferite de DIA se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor.
Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil Romania, ii urmeaza lui Radu Florescu si Monei Opran in juriul EACA EURO Effies
Joi, 14 Iunie 2018
Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics
Dar din Darul Lacrimi si Ingeri se face Raiul. Doi oameni din comunicare, trup si suflet langa o tanara de 36 de ani, diagnosticata cu cancer ovarian.
Sambata, 12 Mai 2018
 Fondatorii Asociatiei Lacrimi si Ingeri, doi oameni din marketing si comunicare, Monica Dragut si Razvan Stoian,  sunt trup si suflet langa Lavinia Cojocaru (foto), o tanara de 36 de ani, in lupta cu cancerul.
Radu Florescu a vandut. Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar Centrade Integrated
Luni, 07 Mai 2018
 "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
« 1 2 3 4 5 »