Cheil | Centrade, in crestere cu 20% pe primul semestru 2021. AdPlayersREPORT cu Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade.
Luni, 18 Octombrie 2021


Credit. Cheil | Centrade

,,De la inceputul anului, ne-am consolidat portofoliu existent cu proiecte noi pentru clientii nostri pe termen lung, precum Samsung, NN, First Bank, Raiffeisen Bank, Engie sau Dr. Oetker. In continuare lucram si atragem proiecte din afara Romaniei - in principal din Marea Britanie si Statele Unite. Feedback-ul a fost foarte bun pana acum, iar clientii recunosc creativitatea si ingeniozitatea romaneasca. in acelasi timp, am castigat clienti din industrii noi precum food&drinks, retail sau gaming. Printre proiectele noi putem mentiona comunicarea in-store pentru Hochland Romania.” 

AdPlayers. Iulian Toma

,, La nivelul cifrei de afaceri, inregistram o crestere de 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut.” a afirmat Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade, pentru AdPlayersREPORT 2021 legata de afacerile din serviciile de marketing si comunicare pentru prima jumatate a anului in curs, si asteptarile specialistilor in pentru a doua jumatate a anului.

,,De la inceputul anului, ne-am consolidat portofoliu existent cu proiecte noi pentru clientii nostri pe termen lung, precum Samsung, NN, First Bank, Raiffeisen Bank, Engie sau Dr. Oetker” a continuat florescu legat de clietnii si proiectele noi. ,,In continuare lucram si atragem proiecte din afara Romaniei - in principal din Marea Britanie si Statele Unite. Feedback-ul a fost foarte bun pana acum, iar clientii recunosc creativitatea si ingeniozitatea romaneasca. in acelasi timp, am castigat clienti din industrii noi precum food&drinks, retail sau gaming. Printre proiectele noi putem mentiona comunicarea in-store pentru Hochland Romania.” 

Legat de asteptarile anului 2022: ,, Desigur, exista o doza mare de prudenta pe piata, avand in vedere ca sunt destule semnale privind o posibila criza economica la nivel global, intr-un context pandemic in continuare ingrijorator. Nicio industrie nu este pe deplin imuna la situatia actuala, dar in asemenea contexte este cu atat mai importanta comunicarea si prezenta in mintea consumatorului.” Este de parere presedintele Cheil | Centrade.

In present, echipa de management Cheil | Centrade este reprezentata de Radu Florescu, CEO; Sergiu Vendlinger – CFO; Carmen Miruta – Business Directors cu prerogative extinse pentru New Business; Nicoleta Iordache – Head of Digital Intelligence and Analytics (divizia de analiza a datelor - DIA) si Mihai Gongu in calitate de Executive Creative Director CEE

Mai jos intrebarile AdPlayersREPORT 2021 si raspunsurile lui Radu Florescu:

AdPlayersREPORT 2021 Cheil | Centrade:

AdPlayersREPORT. Cum au evoluat pe prima jumatate a anului 2021 afacerea agentiei /  grupului de companii?

Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade: La nivelul cifrei de afaceri, inregistram o crestere de 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

AdPlayersREPORT: Clienti noi in 2021 in portofoliul agentiei / grupului? Campanii /  comenzi de servicii solicitate mai multe? Mai putine?

Radu Florescu: De la inceputul anului, ne-am consolidat portofoliu existent cu proiecte noi pentru clientii nostri pe termen lung, precum Samsung, NN, First Bank, Raiffeisen Bank, Engie sau Dr. Oetker.

In continuare lucram si atragem proiecte din afara Romaniei - in principal din Marea Britanie si Statele Unite. Feedback-ul a fost foarte bun pana acum, iar clientii recunosc creativitatea si ingeniozitatea romaneasca.

In acelasi timp, am castigat clienti din industrii noi precum food&drinks, retail sau gaming.

Printre proiectele noi putem mentiona comunicarea in-store pentru Hochland Romania. 

Din categoria proiectelor confidentiale am finalizat recent un audit de brand pentru una dintre cele mai mari companii antreprenoriale din Romania si am castigat un pitch pentru lansarea unui medicament de catre o mare companie farmaceutica globala.

AdPlayersREPORT: Divizii / Servicii noi in portofoliu?

Radu Florescu: Cheil | Centrade este o agentie digitala care ofera servicii complete si integrate, beneficiind de resurse puternice – de la o echipa talentata de creatie coordonata de Mihai Gongu, ECD, la divizia de strategie digitala si analiza de date, un background solid in industria de retail si capacitati de productie de talie mondiala.

Mentinem un accent important pe analiza si managementul datelor. Avem in-house o echipa de 20 de specialisti care lucreaza impreuna de 3 ani. Acest lucru ne-a pozitionat foarte bine pe piata de data intelligence, atragand proiecte suplimentare de la clienti globali cu sediul in strainatate. Acesta este un element unic de diferentiere pentru reteaua noastra.

Continuam sa ne extindem echipa interna din divizia de digital si remarcam o crestere a cererii pentru servicii de public affairs si comunicare publica.

AdPlayersREPORT: Ce zone de servicii de marketing si comunicare au inregistrat  cresteri semnificative? Ce zone au inregistrat stagnari sau scaderi?

Radu Florescu: Nu putem spune ca remarcam punctual scaderi sau cresteri pe anumite tipuri de servicii, avand in vedere ca cea mai mare parte a proiectelor noastre implica livrarea de servicii integrate.

Cu siguranta, ponderea cea mai mare o are segmentul de digital.

Asa cum am spus, observam in acest an o cerere in crestere pentru servicii de relatii publice pe segmentul de public affairs, comunicare institutionala sau de specialitate, si chiar comunicare de criza si managementul reputatiei. 

AdPlayersREPORT: Evolutii / noutati in echipa sau managementul agentiei / grupului  de companii?

Radu Florescu: In acest moment echipa de management este reprezentata de Radu Florescu, CEO; Sergiu Vendlinger – CFO; Carmen Miruta – Business Directors cu prerogative extinse pentru New Business; Nicoleta Iordache – Head of Digital Intelligence and Analytics (divizia de analiza a datelor - DIA) si Mihai Gongu in calitate de Executive Creative Director CEE.

AdPlayersREPORT: Performante notabile ale agentiei / grupului de companii?

Radu Florescu: Anul acesta, Cheil | Centrade a obtinut cea mai buna performanta de pana acum la Premiile Effie, cu cinci nominalizari si trei trofee in categoriile tech, energie, banking si asigurari.

Premiile castigate au fost dupa cum urmeaza: Samsung – Next Top Galaxy Idol (Argint in categoria Engaged Communities), ENGIE – Creeaza cu Engie un nou inceput (Bronz in categoria Energie) si First Bank – Primul care face diferenta (Bronz in categoria Servicii financiare). Campaniile NN Asigurari – Alternativa NN si First Bank – Sperie-ti banca! au fost pe lista de finaliste in categoriile Servicii financiare, respectiv Marketing sezonier.

AdPlayersREPORT: Cum estimati a doua parte a anului 2021?

Radu Florescu: Semnalele sunt bune pentru noi, avand in vedere ca lucram cu precadere cu clienti din industrii foarte dinamice in acest moment, cu multe proiecte in derulare. Faptul ca ne-am dezvoltat capabilitatile digitale s-a dovedit un pas strategic foarte bun. In acelasi timp, pe masura ce implementam cu succes campanii de comunicare pentru clientii nostri, vedem un castig important de reputatie care se traduce in invitatii la noi pitchuri de new business.

AdPlayersREPORT: Ce semnale de la clienti aveti pentru anul 2022?

Radu Florescu: Desigur, exista o doza mare de prudenta pe piata, avand in vedere ca sunt destule semnale privind o posibila criza economica la nivel global, intr-un context pandemic in continuare ingrijorator.

Nicio industrie nu este pe deplin imuna la situatia actuala, dar in asemenea contexte este cu atat mai importanta comunicarea si prezenta in mintea consumatorului.

Cautam in permanenta sa ne adaptam campaniile la realitatea zilnica si urmarim indeaproape evolutia contextului social si economic, pentru a ne ajuta clientii sa anticipeze si sa reactioneze in consecinta.

Stim ca provocarile vor continua si intelegem ca va trebui sa ne adaptam unei lumi schimbate in care COVID va pune in continuare bariere cu impact asupra modului nostru de lucru si asupra modului in care gandim. Am reusit pana acum sa ne adaptam situatiei si speram sa continuam sa facem si si acest lucru.

AdPlayersREPORT 

AdPlayersREPORT sumarizeaza rezultatele si estimarile specialistilor pentru principalele domenii de expertiza in servicii de marketing si comunicare. Seria de rapoarte AdPlayersREPORT 2021 isi propune sa radiografieze prima jumatate a anului 2021, comparativ cu aceeasi perioada din anul 2020 si sa urmareasca asteptarile intregului an, dar si previziunile anului care sta sa bata la usa in strategiile de comunicare viitoare. 2022.

Fondata in 2005 si beneficiind de o expertiza in media de business in marketing si comunicare de peste 30 de ani, AdPlayersREPORT investigheaza jucatori relevanti in servicii de marketing si comunicare dupa 1990 si isi propune sa creioneze asteptarile viitoare ale afacerilor din domeniul care motorizeaza afacerile producatorilor si furnizorilor de bunuri si servicii cu bune practici in industrie.

Mai mult in Business, AdPlayersREPORT, AdPlayersREPORT 2021 

PUBLICITATE: