Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58
Sorin Psatta este acum Integrated Communication Director, BBDO Group Romania, structura din care fac parte un numar de trei agentii si o divizie de PR: Graffiti BBDO – agentie de publicitate, Media Direction – agentie de media, Proximity – CRM si Interactive Marketing, Pleon Graffiti – divizie de relatii...
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.
Pe primele 3 locuri in COMPITCHES REPORT sunt clasate retelele de agentii Mediaedge:cia (GroupM/WPP), MediaCom (GroupM/WPP) si ZenithOptimedia (Publicis PGM). In top 5 se mai afla OMD (Omnicom OMG) si MPG ( Havas Media ).