Rezultatele cautarii dupa : "publicul"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 August 2019
Denis Roabes si-a propus sa fondeze, impreuna cu echipa Global Records, proiectul „BursaTheMotans” - destinat tinerilor care sunt pasionati de domeniul pe care si l-au ales, dedicati si seriosi in ceea ce-si propun sa faca.
Luni, 23 August 2021
Timp de 4 weekenduri, Weekend Sessions la Gradina Botanica prezinta artisti independenti si reuneste antreprenori locali din platforma roditorfoodmarket.ro in cadrul unui program de sesiuni acustice de muzica clasica, jazz, alternative&indie, dar si sesiuni de poezie si proiectii de film intr-unul dintre cele...
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
Duminca, 18 Februarie 2007
Titlul explica cum functioneaza brandurile, de ce le iubim si de ce influenta lor va creste”, a mai afirmat Wally Olins, pentru AdPlayers, prezent în România pentru lansarea editiei în limba româna a cartii sale Despre brand (titlul original On Brand), în traducerea lui Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit
Marti, 28 Noiembrie 2017
Dealtfel, in cadrul Galei de Premiere, 6 trofee ale competitiei au fost castigate de clientii din portofoliul DWF, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul...
Joi, 13 Decembrie 2018
”Ma bucur sa organizam anul acesta cea de-a doua editie a competitiei Tiriac Trophy. Este un eveniment sportiv de amploare, extrem de asteptat de cluburile de hochei pentru copii. Aducem impreuna copii talentati care, prin experienta dobandita in cadrul competitiilor, sustinuta de disciplina si perseverenta...
Vineri, 17 Iunie 2011
Sub titlul „Effie Rom Chiar Cu Pierderi Masive”, Lorand Balint, alias Botzi de la Leo Burnett, isi pune mai multe semne de intrebare pe blogul personal despre eficienta campaniei semnate de tizul Adrian Botan (alias Botzi) de la McCann
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare.
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Marti, 08 August 2023
Timp de 4 zile de sarbatoare comunitara autentica si cautare de solutii sustenabile pentru satele sasilor din Transilvania, spectatorii au urmarit 200 de minute de dansuri traditionale sasesti si ceangaiesti, fanfarele au incantat publicul prezent cu nu mai putin de 300 de minute de muzica traditionala, iar serile...
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Luni, 13 Mai 2019
Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) organizeaza, impreuna cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua editie a conferintei „Fake news – o anatomie a mistificarii sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton Bucuresti.
Luni, 06 Mai 2019
Incepand de sambata, 4 mai, Fantanile Urbane din Piata Unirii- unul dintre cele mai importante puncte de atractie ale orasului, care plaseaza Bucurestiul pe harta destinatiilor turistice din Europa, readuce un nou sezon de spectacole in zilele de weekend (de vineri pana duminica) pana la finalul lunii octombrie.
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Joi, 06 Aprilie 2006
Produsa de Glamstudio si difuzata de azi pe TVR1, sefa Funky Business si ex-producatorul de la Marca Inregistrata ii antreneaza in emisiune pe cei care sunt in cautarea unui job
Joi, 18 Octombrie 2012
Altadata cu 3-4 Milioane de exemplare tiparite vandute, revista care a scris pentru prima data de scandalul sexual Clinton & Lewinsky si care a declansat o isterie mediatica pe marginea copertii cu fosta guvernatoare americana Sarah Palin, trece din 31 decembrie 2012 integral in format digital cu plata - Newsweek Global.
Miercuri, 05 August 2009
Cu o audienta cuprinsa intre 51.169 si 53.195 clienti unici, site-ul Cotidianul.ro a avut o evolutie practic constanta a audientei in primele zile de mandat ale lui Cornel Nistorescu, noul sef al ziarului, fata de media saptamanilor precedente.
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Sambata, 24 Februarie 2018
La evenimentul desfasurat la CinemaPRO au fost prezenti Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Romane, Alteta Sa Regala Principesa Maria, membri ai Corpului Diplomatic, parteneri ai agentiei, presa centrala, dar si protagonisti ai documentarului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: