Rezultatele cautarii dupa : "promovare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitatea isi face agentii neconventionale
Luni, 03 Decembrie 2007
AHA Media vrea sa ofere servicii de consultanta in vederea identificarii de solutii de implementare pentru idei de publicitate neconventionala
„Viata lui Ceausescu” s-a tras in 30.000 de exemplare la National Geographic
Luni, 26 Noiembrie 2007
"30,000 de exemplare tiparite si distribuite, promovare pe principalele canalele media, audienta de 312,000 cititori pe editie sunt atuuri ce vor pozitiona aceasta editie printre cele mai bine vandute editii ale National Geographic Romania”, Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania
DraftFCB a lansat, pentru Lavazza, The Most Majestic Espresso Experience
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in  patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
Buget de 500.000 EUR, pentru Tuborg Christmas Brew
Luni, 19 Noiembrie 2007
Compania URBB a alocat pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista)
J&B incepe petrecerea cu Ogilvy Action
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
„Ii sustin personal pe toti cei care nu sunt de acord cu definitia valorii online definita de Internetics” Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv - Asociatia IAB
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Magnetique isi lauda furtul cu publicitate in Capital
Duminca, 28 Octombrie 2007
Dupa vorba romaneasca “prostul parca nu-i prost destul, pana nu e si fudul”, editorii de la Magnetique Marketing fac campanie de promovare pe Capital pentru Notoriu.ro, si "provoaca reactii puternice" laudandu-se oamenilor de afaceri, practic, cu furtul de continut editorial de la alte publicatii online
Premiera Discovery Channel, cu Headvertising si Zenith Media
Luni, 15 Octombrie 2007
Canalul lanseaza o campanie integrata de promovare pentru seria, in premiera, „Cei mai rai”
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Presedintele Unilever SCE, a intrat la IAA School
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
Licitatia media Akademia Center Cluj, a venit la Spoon Bucuresti
Joi, 11 Octombrie 2007
Agentia de media a fost desemnata sa implementeze strategia de lansare a campaniei de promovare a mall-ului din Cluj
Realitatea TV lanseaza grila cu AdVenture
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Raiffeisen reuseste impreuna cu Saatchi&Saatchi
Marti, 09 Octombrie 2007
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
Cap sta bine pe cascavalul Delaco
Joi, 04 Octombrie 2007
Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications
2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Nea Cornel da premii de 130.000 EUR
Luni, 17 Septembrie 2007
Cu premii de 441.000 de lei, agentiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei “Programul de racorire globala Ciucas” au fost  Gavrila&Asociatii pentru activitati de tip ATL, Heat Advertising - BTL,  Zenith Media (media), Nicola Porter Novelli (PR)
Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
1 Mil. EUR în promotia co-branded Margaritar – OTP Bank cu Brandstalk si Media Investment
Joi, 13 Septembrie 2007
“Am devenit agentia de publicitate de brand pentru Margaritar si Coronita, din ianuarie 2007”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO, Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising, agentie care a semnat cea mai recenta promotie Margaritar, cu un buget total de marketing si comunicare ce se poate ridica, potrivit executivului, la  aproximativ 1 Mil. EUR
Renault a ales Senior Interactive pentru comunicarea online
Joi, 06 Septembrie 2007
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania