Publicitatea isi face agentii neconventionale
Luni, 03 Decembrie 2007

Publicitatea isi face agentii neconventionale

.Publicitatea isi face agentii neconventionale

.

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Piata de publicitate neconventionala pare sa-si faca agentii specializate. Infiintata de curand, Aha Media vrea sa ofere servicii de consultanta in vederea identificarii de solutii de implementare pentru idei de publicitate neconventionala.

„AHA Media pune la dispozitia clientilor si agentiilor care cauta solutii de implementare expertiza tehnica necesara, atat din punct de vedere a comunicarii, cat si din punct de vedere ingineresc”, a declarat Marian Costache, Managing Director, AHA Media si fondatorul companiei Aha Media, dar si al Motion Vision Communication.

Potrivit reprezentantilor companiei, Marian Costache are o experienta de 11 ani in industria de publicitate si este fondatorul Motion Vision Communication, coampanie specializata in promovare prin intermediul mediilor neconventionale

In portofoliul Motion Vision Communicationse afla in prezent aplicatii de publicitatea mobila (panotajul mobil cu sonorizare), reclamele vizual-olfactive, transmisia prin Bluetooth a clipurilor publicitare, signalistica si instalatii pentru locuri de joaca, camionane scena (kit-uri rapide pentru evenimente spectacol stradale), caravane s.a.

..

PUBLICITATE: