Rezultatele cautarii dupa : "premii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 13 Octombrie 2005
"Corespondenta" exclusiva AdPlayers din juriul TV, Print si Radio la Golden Drum 2005, semnata de Bogdan Naumovici, membru in juriul festivalului si Creative Director Leo Burnett CEE
Marti, 11 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 cu Traian Panghe, Creative Director, Imager
Marti, 11 Octombrie 2005
Vorbind despre Agentia Anului la Golden Drum 2005, Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett CEE crede ca agentiile romanesti ar trebui sa invete din curba descendenta a publicitatii din Cehia si Polonia, unde in ultimii ani "agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale"
Sambata, 08 Octombrie 2005
Pe langa McCann Erickson Romania care ocupa locul 4 In clasamentul agentiilor, singura agentie romaneasca premiata in festival este GMP
Luni, 03 Octombrie 2005
Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
Joi, 15 Septembrie 2005
Desfasurata in perioada 11 iulie – 31 august, promotia de vara "Lasa-te condusa de senzatiile Camay!" a dat marele premiu unei Marii, chiar de Sfanta Maria
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Vineri, 09 Septembrie 2005
Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
Miercuri, 07 Septembrie 2005
La campania ce se deruleaza pe tv, radio si presa semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, promotorii turneului organizat de Momentum - divizia de evenimente din grup, adauga si noul website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler
Luni, 05 Septembrie 2005
Agentia de publicitate a implementat pe litoralul romanesc pentru Karom Drinks programul BTL "Lasa-te surprins de Atractia Corrido" care a acordat ca premii si 5 excursii pentru 2 persoane in Spania
Sambata, 03 Septembrie 2005
Graffiti BBDO si Dacia au premiat "Respectarea vitezei legale la volan" cu o participare la festivalul Golden Drum 2005 - marele premiu al concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum 2005" si o luna de practica in agentia de publicitate
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
Vineri, 26 August 2005
Promotia care se va incheia la 30 septembrie este sustinuta de un spot TV de 20 de secunde, presa si punctele de vanzare
Joi, 25 August 2005
Organizatorii campaniei cu premii in valoare de 70.000 EUR ce se va incheia pe 15 septembrie vor publica castigatorul marelui premiu pe 21 septembrie in cotidianul Ziua
Miercuri, 24 August 2005
Distinctia McCann Erickson urmeaza celei din 2004 in care la aceeasi sectiune, agentia era finalista cu o campanie de promovare a luptei anti- SIDA pentru ARAS
Joi, 18 August 2005
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
Luni, 15 August 2005
Organizat de McCann WorldGroup, turneul de tenis ce se va desfasura in perioada 12 – 18 septembrie va fi prezentat de Connex si transmis de Antena1
Vineri, 12 August 2005
BIC Action Beach leaga 6 promoteri, 1 instructor de surf si kite si unul de caiac cu “clientii” celor 10 caiace, 5 windsurf-uri, 1 kite (toate BIC Sport)
Joi, 11 August 2005
Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















