160 de participanti intr-un concurs de "tinere sperante" in publicitate
Sambata, 03 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) 160 de participanti au fost inregistrati, potrivit organizatorilor, in concursul de creatie publicitara “Drum catre Golden Drum 2005”, initiat de Graffiti BBDO in parteneriat cu Dacia. Acesta si-a desemnat castigatorii la sfarsitul saptamanii trecute. Dan Stanescu, 21 de ani, este marele invingator al celei de-a treia editii a intrecerii care a avut ca tema “Respectarea vitezei legale la volan”.

160 de participanti intr-un concurs de tinere sperante in publicitate

Dan Stanescu ( 21 ani), castigatorul "Drum catre Golden Drum 2005"

Castigatorul marelui premiu este student in anul II la Facultatea de Electronica si Telecomunicatii din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti si se va bucura de premiul constand in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum de la Portoroz, Slovenia care isi va inchide portile inscrieirlor vineri, 9 septembrie. In plus, el va mai beneficia si de o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii. Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Dacia si Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului la seminarii, prezentari si la gala de decernare a premiilor este asigurat de organizatorii festivalului Golden Drum.

“Desi este un subiect fertil din punct de vedere creativ, “respectati viteza legala” nu a fost o tema deloc usoara.” a declarat Adrian Preda – Director de Creatie Graffiti BBDO. El mai spune ca au reusit sa transmita mesajul fara sa pice in macabru, respingator, banal sau in lucruri deja facute cam 10% dintre cei peste 160 de participanti la concurs.

“Am muncit mult pentru cele patru propuneri pe care le-am trimis, dar se pare ca a meritat”  spune Dan Stanescu, care participa al doilea an la acest concurs. “Ar fi minunat daca acest concurs de creatie organizat de Graffiti BBDO si Dacia i-ar face si pe altii sa inteleaga ca este nevoie de astfel de evenimente, pentru a le da o sansa si celor mai tineri” sustine tanara speranta.

160 de participanti intr-un concurs de tinere sperante in publicitate

Alexandru Vicol ( 20 de ani), locul II, "Drum catre Golden Drum 2005"

Pe locurile II si III s-au clasat Alexandru Vicol, 20 de ani, student in anul III la Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti si, respectiv, Roxana Ilinca, 23 de ani, absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti. Castigatorii locurilor II si III au posibilitatea de a efectua o luna de practica la Graffiti BBDO.

160 de participanti intr-un concurs de tinere sperante in publicitate

Roxana Ilinca ( 23 de ani ), Locul III, "Drum catre Golden Drum 2005"

Chiar daca regulamentul concursului prevedea acordarea a doar trei premii, juriul editiei din acest an a decis sa ofere si doua mentiuni lui Mihai Costache, 21 de ani si Cristianei-Alexandra Florea, 20 de ani. Potrivit agentiei de publicitate, acestia urmeaza sa fie recompensati cu carti cunoscute despre publicitate.

Concursul de creatie a fost dedicat tinerilor sub 26 de ani, care nu sunt angajati in agentii de publicitate, carora li se cerea sa prezinte propuneri de spot radio, spot TV, macheta de presa si publicitate outdoor pe o tema data. Juriul pentru “Respectarea vitezei legale la volan” din acest an a fost compus din Eduard Croitoru – Director de Publicitate Dacia, Corina Ilie - Director Adjunct de Publicitate Dacia, Sorin Psatta – Director Strategie si Cercetare Graffiti BBDO si Adrian Preda – Director de Creatie Graffiti BBDO. Membrii juriului au luat in considerare originalitatea ideii creative, simplitatea acesteia, relevanta mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief si declinarea diferita pe fiecare media in parte. 

Daca pentru creatia in publicitate, cei 160 de participanti la concursul de "tinere sperante" organizat de Graffiti BBDO in parteneriat cu Dacia si-au aratat mai mult decat evident interesul, AdPlayers si-a propus sa descopere si sa promoveze si primele concursuri importante din Romania de "administrare de cont in publicitate" (client service) pentru agentiile de publicitate sau cele de "planificare si cumparare de media" ( media planning & buying ) pentru agentiile de media.

Nu stim, dar putem banui, ca un concurs promovat de o agentie specializata pentru "relatii publice" sau "organizare de evenimente" (BTL) ar putea avea un si mai mare succes, daca premiul ar fi "o luna de practica" intr-o agentie care lucreaza pentru proiecte cu vedetele autohtone precum Nicoleta Luciu sau "Fete cu Lipici" (ProTV),  Monica Barladeanu (B1 TV) si, de ce nu, pentru evenimente cu Mircea Radu ( Antena 1) sau Chivu (pe toate posturile de televiziune) . ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: