Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Marti, 04 Martie 2008
Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
Joi, 24 Ianuarie 2008
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
Infiintarea noului departament de PR face parte dintr-un amplu proces de remodelare si perfectionare a structurii posturilor Realitatea TV, The Money Channel si Romantica si este condus de Lavinia Rindasu, fosta PR...
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cu o experienta de 12 ani in marketing si comunicare, Caprita a fost Communication & Events Manager la Kanal D pana in luna decembrie 2007, dar are un background solid in telecomunicatii, activand in...
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Joi, 06 Septembrie 2007
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
Miercuri, 08 August 2007
Cu un buget cuprins intre 50.000 si 60.000 Euro, festivalul televiziunilor si productiilor media locale Simfest a prelungit termenul de inscriere a lucrarilor pana la 19 August, competitia desfasurandu-se la TIRGU MURES in perioada 27 august - 2 septembrie 2007
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Joi, 12 Iulie 2007
"Am castigat brandul Gosser, dar nu pe baza unei licitatii. Noi lucram deja cu Heineken Romania pe inca patru branduri de bere, cel mai important fiind brandul Bucegi", a declarat pentru AdPlayers, Alexandra Tinjala, sefa Sister&Co, agentia care a dezvoltat campania de lansare a ambalajului premium (PET) de 1L pentru brandul Gösser
Joi, 07 Iunie 2007
La Adunarea Generala a Asociatiei IAB Romania prezidata de Ovidiu Florea (foto) - Media Investment, au mai fost alesi doi membri noi ai Consiliului Director - Cristian Petriceanu (NetBridge) si Bogdan Nitu (Webstyler), Petriceanu fiind ales ulterior si Vicepresedinte, in urma demisiei lui Ciprian Stavar din Consilul de conducere si a plecarii lui Doru Panaitescu de la ARBOmedia
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Miercuri, 16 Mai 2007
Stan Faryna vorbeste in AdPlayers.ro despre faptul ca nu crede ca lista lui Ovidiu Florea (Presedinte al Asociatiei IAB Romania) reprezinta in mod adecvat sfera larga care constituie industria interactiva, si ca Orlando Nicoara (atunci NetBridge, acum MediaPro Interactiv) si Rachad El Jisr (Imedia) nu doresc sa isi aminteasca cum eu l-am trimis la inceputul anului 2006 pe Claes Andersen cu...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: