Ovidiu Caprita este noul Director de Marketing al diviziei TV din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu
Marti, 08 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Ovidiu Caprita este noul Director de Marketing al diviziei TV din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu.

 

Contactat de catre AdPlayers, noul executiv de marketing a confirmat numirea in noua pozitie din care va conduce activitatile de marketing ale posturilor Realitatea TV, The Money Channel si Romantica. Actualul director de marketing al televiziunilor din grupul Realitatea-Catavencu a coordonat pana acum peste 50 de campanii de comunicare integrate, pentru brand-uri precum Kanal D, Zapp, Xnet sau Connex.

 

Ovidiu Caprita vine de la Kanal D, unde a fost Communication & Events Manager pana in luna decembrie 2007, dupa cinci ani de marketing la Zapp, unde a ocupat pozitia de Brand Communication Manager (2002 – 2007).

 

Caprita a mai fost Brand Manager Xnet la Connex (acum Vodafone), companie de telefonie unde a lucrat in departamentul de marketing si comunicare incepand din 1997. Caprita si-a inceput cariera in marketing si comunicare la Tempo Advertising, in 1996, si este absolvent al Facultatii de Aeronave din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti.

 

Printre realizarile echipelor client – agentie din care a facut parte, se numara mai multe distinctii obtinute in festivalurile de comunicare pentru campanii coordonate in industria de telefonie mobila: “Best Campaign Of The Year” la Ad’Or 2002 pentru campania Xnet “.ro”, in timp ce la Effie Awards Romania a obtinut mai multe premii de eficienta in Comunicare pentru Zapp: “Gold Effie” pentru campania “Gil Dobrica” (2004), “Gold Effie” pentru campania “In parc” (2005), “Gold Effie” pentru “Grupurile” (2005), “Silver Effie” pentru campania “Cost Control” (2005).



iulian.toma[at]adplayers.ro

PUBLICITATE: