Rezultatele cautarii dupa : "out"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 03 Octombrie 2007
											
											Conceptul Brand Care este lansat  impreuna cu celelalte statii membre ale grupului Pro7Sat1, intr-o piata care este in plina ascensiune, si in conditiile in care statiile de televiziune sunt sold out perioade tot mai lungi, in fiecare an
										Vineri, 10 August 2007
											
											Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
										Joi, 09 August 2007
											
											Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
										Vineri, 03 August 2007
											
											Dow Jones & Company si News Corporation au semnat o intelegere definitiva, steagul tranzactiei de 5,6 Mld. USD fiind cu siguranta vedeta The Wall Street Journal – un ziar cu un tiraj global de 2,6 Mil. exemplare si 910.00 de abonati online platitori, un cotidian de afaceri global citit,  in medie, 65 de minute pe zi de oameni cu venituri de 210.000 USD pe an si o bogatie...
										Joi, 19 Iulie 2007
											
											"Mergem la client cu fotografii, cu harti ale zonei si imprejurimilor si cu un scoring propriu al locatiei", a declarat, pentru AdPlayers, Alexandra Olteanu, Buying Director la Inititative, vorbind cu regret ca, in Romania, in ciuda unor initiative punctuale, nu exista inca o audienta masurata pentru publicitatea exterioara
										Joi, 28 Iunie 2007
											
											Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
										Joi, 31 Mai 2007
											
											Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
										Joi, 24 Mai 2007
											
											Carmen Blejan (foto) s-a alaturat echipei Cable Direct pe pozitia de PR & Marketing Manager, anunta reprezentantii regiei condusi de Vlad Tudosie
										Miercuri, 18 Aprilie 2007
											
											Mai mult de 200 participanti si-au confirmat prezenta maine, 19 aprilie, la Mediafax Talks about OOH, au afirmat pentru AdPlayers, organizatorii evenimentului care va aduce in fata vorbitorilor reprezentantii unora dintre cele mai mari companii de outdoor la nivel mondial
										Luni, 16 Aprilie 2007
											
											"Sa premieze mai mult rezultatele versus idee, decat rezultatele versus executie", recomanda juriului EFFIE, Razvan Dumitrescu - Deputy Managing Director, Lowe & Partners si motiveaza: "Am fost aproape sa fim descalificati cu Rexona for Men Liga Suporterilor pentru ca n-am avut comunicare conventionala - desi campania a avut un succes demonstrat si apreciat ca atare de client...
										Miercuri, 04 Aprilie 2007
											
											Irina Catanchin, PR & Marketing Manager Cable Direct nu mai face parte din echipa regiei incepand cu 2 aprilie, conform unor surse din piata care citeaza o informare trimisa partenerilor si clientilor
										Marti, 03 Aprilie 2007
											
											"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
										Luni, 19 Martie 2007
											
											Derulata de Brands & Bears pentru Unilever în Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a câstiga teren pentru o gradina de flori, în valoare de 25 000 de euro
										Joi, 15 Martie 2007
											
											Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management  din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
										Joi, 15 Februarie 2007
											
											BIC România a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
										Vineri, 15 Decembrie 2006
											
											Young & Restless, pasionate de publicitate. Asa spune Lowe & Partners ca sunt Oana Miclos, Ana-Maria Smultea, Ilinca Strajan, Gloria Tanase, Alina Cuzmin si Veronica Ciacoveanu, noi "accounti" care au planuri mari la agentia de publicitate
										Miercuri, 06 Decembrie 2006
											
											Trei Copywriteri si tot atâtia Art Directori aduc "fresh blood în echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, în trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori 
										Joi, 16 Noiembrie 2006
											
											Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
										Joi, 02 Noiembrie 2006
											
											Regia de vânzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor în domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimând în acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decât anul trecut când înregistra aproape 10 milioane RON 
										Marti, 10 Octombrie 2006
											
											Echipa Lowe România a revenit în Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat în palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie – DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO
										ALTE CAUTARI
							
							
																	»
									sete (7)
									
																	»
									campanie metro (3)
									
																	»
									comsa (4)
									
																	»
									and 1 0 (1)
									
																	»
									qfort (3)
									
																	»
									cartea (78)
									
																	»
									citybank (2)
									
																	»
									auchan (45)
									
																	»
									bogdan tudor (19)
									
																	»
									magma (1)
									
															
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















