Rezultatele cautarii dupa : "or"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Joi, 02 Noiembrie 2006
Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România, Bogdan Naumovici vorbeste despre implicarea sa în controlul produsului creativ al agentiei Leo Burnett & Target, acum o agentie cu trei directori de creatie – Carmen Tiderle, Radu Placintescu si proaspat reîntorsul Emilian Arsenoaiei, fostul Creative Director GMP
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea în productia de prajituri si încheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Luni, 30 Octombrie 2006
Veronica Savanciuc (foto), President & CEO afirma, pentru AdPlayers, ca noua echipa de creatie Lowe "este formata din Creative Groups conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, în calitate de Group Creative Director", ca "dupa doi ani si jumatate la Lowe, Mihai Coliban a ales sa nu faca parte din noua echipa", si ca "pentru Lowe, este cel mai bun moment în...
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, în serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Marti, 10 Octombrie 2006
Echipa Lowe România a revenit în Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat în palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie – DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO
Sambata, 07 Octombrie 2006
McCann Erickson România a câstigat vineri seara Golden Rose 2006 si totodata cel mai râvnit trofeu la Golden Drum , acesta reprezentând distinctia ce premiaza Agentia Anului la festivalul de publicitate din Slovenia, lasând Leo Burnett România, câstigatoarea Golden Rose de anul trecut, sa se multumeasca doar cu Agentia Anului la Ad’Or
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 15 Septembrie 2006
În cea mai recenta campanie lansata la începutul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus îsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca în atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Cu un numar de 277 de înscrieri în festival, la o prima strigare, fata de cele 268 de anul trecut, agentiile românesti sunt în stare sa bata Ad’Or-ul la Portoroz, dupa ce turismul din Bulgaria si România a încasat o grea lovitura anul trecut, cu cei 1500 de participanti la festivalul de publicitate
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri în "prima agentie de publicitate", conduce în prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Joi, 03 August 2006
La Cresta Awards (www.cresta-awards.com ), pe lânga spotul "Porcul" semnat de McCann pentru MTV - singurul finalist la sectiunea TV din România, la categoria Print, au mai ajuns în finala lucrarile “Michael”, “Manson”, “Slash” de la aceeasi agentie, alaturi de cele ale TBWA\Merlin, The Rocker" si "The Motor Jacket" pentru International Red Cross
Marti, 18 Iulie 2006
Dupa ce a pierdut contul de creatie al vopselei Savana, agentia Imager “vorbeste” cu vopseaua Sayegh - Conex
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
Luni, 05 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Alexandru Dumitrescu (foto) – Associate Creative Director – McCann Erickson
Vineri, 02 Iunie 2006
Cristina Oanta (foto) a fost numita Managing Director Saatchi & Saatchi si Paula Hotea -Client Service Director, Radu Florescu urmand sa se ocupe, din pozitia de CEO de dezvoltarea si strategia Saatchi&Saatchi, ZenithMedia (media), Saatchi & Saatchi X (BTL si shopper marketing) si Pantone Studios (productie)
Joi, 01 Iunie 2006
Cu 24.862 de intrari din 81 de tari, inscrierile in festivalul de publicitate inregistreaza cresteri procentuale semnificative in sectiunile Media Lions (36.5%), Cyber Lions (+32%) si Titanium (+52%) si caderi usoare la Lions Direct (-6.5%) si Film (-2.7%)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: