Leo Burnett a inscris 10.000 EUR +TVA in contul BMG pentru Ad’Or
Joi, 10 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Leo Burnett a investit in Ad’Or aproximativ 10.000 EUR +TVA. Mai precis, agentia de publicitate a platit in contul BMG un buget de 9.850 EUR + TVA, pentru inscrierea celor 95 de executii care vor intra in competitia autohtona destinata creativitatii in publicitate.

Cu cele 95 de executii trimise la concurs, agentia detine un sfert din inscrierile in festival. Avand in vedere ca 1 din 4 lucrari inscrise apartine Leo Burnett, reiese de aici si miza importanta pe care Ad’Or o reprezinta pentru agentia de publicitate, pe de o parte, dar si sustinerea festivalului autohton de catre lucrarile agentiei.

Judecand dupa numarul total de inscrieri, numai veniturile din inscrieri ale BMG pentru Ad’Or se ridica la aproximativ 50.000 EUR, inclusiv TVA.


PUBLICITATE: